Vlk, martin: trochu som sa pohral s číslami a: DPB má v súčasnosti 144 K B731 a B732. Z nich je po plynofikácii 30 do konca roka ich bude 50. To je v súčasnosti 20% na konci roka 35%. K B741 má DPB 106. Po plynofikácií je ich 20 do konca roka 30. To je v súčasnosti 19% na konci roka 28%. Samozrejme k tomu treba pripočítať aj autobusy už modernizované v Zlínery napr. 4207 je super spravená a tiež bol na nej uplatnený zvyk pobrať znej všetky dobré diely.
A ešte poznámka, že plynofikovaný autobus má úplne nový motor, zreparovaný interiér, nové plechy... V podstate je to nový autobus. Je tu veľa ľudí, ktorý s plynofikáciou nesúhlasia, no ja áno a to z dôvodov nižšie emisie, výrazne nižšie náklady, výrazne nižšia hlučnosť a zníženie opotrebovanosti autobusov. DPB nemá peniaze na nákup Agory za 10mil SKK ale má na 3 miliónovú modernizáciu.
A ešte poznámka, že plynofikovaný autobus má úplne nový motor, zreparovaný interiér, nové plechy... V podstate je to nový autobus. Je tu veľa ľudí, ktorý s plynofikáciou nesúhlasia, no ja áno a to z dôvodov nižšie emisie, výrazne nižšie náklady, výrazne nižšia hlučnosť a zníženie opotrebovanosti autobusov. DPB nemá peniaze na nákup Agory za 10mil SKK ale má na 3 miliónovú modernizáciu.
hroch2