Mysliet si ze metro by si niekedy zarobilo na naklady je smiesne. Som presvedceny ze elektricka dosiahne podobny efekt za nizsiu sumu a teda je zbytocne davat peniaze do metra, ktore nic navyse neriesi.
Milý zlošuk,
Tvoja suverenita v diskusii je zaujímavá, v tomto prípade sa však zdá, že s urážkami si prišiel prvý Ty. Možno by si si svoje sebavedomie mohol trošku skorigovať - za to, že sem príde diskutovať niekto s odlišným názorom, nemusel by si sa hneď znížiť k nadávkam, ak vidíš chyby v jeho argumentácii.
Okrem toho by som Ti chcel pripomenúť, že nie každý musí poznať pojem "LoLo syndróm" len za to, že na tomto fóre sa používa.
Zbytočne vyhodené peniaze sú tie peniaze, ktorých investícia sa nevráti naspäť. Pokiaľ by sa nebudovali zbytočné trasy metra, ktoré ani nie sú v pláne (Vrakuňa), určite by trať do Petržalky nebola stratová. Aj keby bola (zatiaľ) len jediná trať a to v úseku Hlavná stanica - Janíkov Dvor, nezívala by prázdnotou.
Na zaklade toho ze by to boli zbytocne vyhodene peniaze a kazde uvahy o metre su nebezpecne, lebo nejaky blazon sa rozhodne to realizovat a zas sa na 20 rokov zasekneme. A rozhodne to netvrdim "preto ze chcem fotit elektricky"
Na základe čoho má ísť do kelu? Lebo šotouši zavelili, že chcú fotiť tramvaje a že metro tu nemá čo hľadať, lebo na to máme málo obyvateľov? Kto má tieto bludy donekonečna čítať...
"Ono to bude do budúcnosti dobré aj ako alternatíva vedenia el. liniek pri výlukach ako napr. teraz." - Hej, uz vidim ako budu tie hufy cestovat z Krasnan do mesta cez Vajnory ?
"Preberali sme to tu, že by električková trať na Pražskej bola ťažko riešiteľná (kvôli stúpaniu) ..."
Ale to stupanie by nmal byt problem. Ved ako potom vysvetlis, ze povodne chceli dat na DD elektricku a udajne by vysla, pricom je zname, ze Molecova je prudsia ako Prazska ?
)Re #129538 21Tr: kto a kedy povedal, ze je obtiazne postavit trat z DU cez Patronku k SAV?
dnes je to narocne po stranke organizacie v uzemi, ked su peniaze a existuje priestor, tehnicke riesenie sa najde,
tras je vy vyborna, na metro (ani tzv. lahke) vsak asi nevyda dost cestujucich v priebehu celeho dna (aspon 18 hod.)
zel. trat netreba zakopavat, krizovanie kolaji zeleznice s elektrickou po technickej strake i organizacnej sme mali v BA davno vyriesene, bolo to na dnesnej Kriznej pred byvalo stanicou konskej zeleznice, netvrdim, ze to bol jediny spravny sposob a ze sa nemalo ci nemohlo hladat ine riesenie,
Riazanska je nevhodnymmiestom pre prepojenie, preto jej stiesnene pomery si netreba vsimat, existovala moznost dvoch i nych linii, aj ked nie pri oboch pre spojenie vsetkych 3 radial
mozno dalo, mozno nie, vysledok pozname teraz, nevieme ako k nemu doslo, je to evidencny stav k 31.12.2008, dnes uz moze byt vacsina z tych "usetrenych" penazi na uctoch obchodnych partnerov, lebo im mesto muselo zaplatit podla zmluv, len hra zvana rozpocet ajeho cerpanie umoznil oznamit ludom: ajhla ako sme dobre hospodarili,
ak aj to su skutocne uspory, aj tak sa v sucasnej krizovej situcii asi nebudu dat pouzit vsetky na jeden ucel, opatrny hospodar by to ai neurobil,
pre posudenie financnej stability a zdraveho financovania chodu mesta by sme potrebovali vediet aktualny stav penazi na baknovych uctoch, sumu znamych zavazkov (po i v lehote splatnosti) a ocakavane trzby, vsetko najmenje v najblizsich 3 mesiacov, este lepsie v 6-ich,
rovnako by bolo potrebne poznat ci za "nizsie" vydavky mesto ziskalo rovnake uzitky, ako planovalo, efektivnost nie je o absolutnych sumach, ale o pomeroch,
810zssk