Takže už bude hovorca DPB ignorovať aj Zoznam? ? Ale je to dobré, že takéto správy idú aj na ešte väčší portál kde si to všimnú aj ľudia nie moc chodiaci sem. ?
hlasovanie asi nepripustia, najma nie vtedy, ak uvidia koncentrovanejsiu opoziciu a jej pripadnu kladnu odozvu, uvidime, ci bude zvukovy zaznam, chcem v pondelok o to poziadat na MiU, dnes sa mi nepodarilo dovolat cloveku, ktory je povereny organizaciou toho VZO,
mozno sa podari zabezpecit aj vlastny zvukovy zaznam,
pridte a pomozte dobrej veci - odmietnut otocku busov linky 32 na Hajnickej
diskusia je dolezita, riesenie by malo vyhovovat jeho uzivatelom, odbornici su tu na to, aby sa postarali o technicky a predpisovo spravne naplnenie vole ludi, ktori to zaplatia zo svojich dani a cestovneho,
je to verejna sluzba, ak bude dp podnik sukromnou obchodnou spolocnostou, ktora bude sutazit s nalezitou konkurenciou, potom to bude opat klient-laik, ktory si bude vyberat, teraz si vsak moze vyberat iba ten, kto moze jazdit autom, ale predsa nechceme, aby narastal podiel IAD, tak MHD musi vyhovovat cestujucej verejnsoti a nie organom a.s., ich clenovia neriskuju sukromny kapital, oni nakladaju s nasim spolocnym majetkom,
bolo to na diskusii v A4 (byvale Vecko) na jesen 2007 na temu Doprava - pribeh bez konca, kompetentny bol priamo na scene, medzi panelistami, teda ak za takeho mozno povazovat namestnika primatora,
diskisa dopadla ako obycajne, zastupcovia mesta, namestnik primatora i vtedajsia riaditelka sekcie magistratu, sa dusovali, ze vsetko je pod kontrolou spravnych ludi, ktori maju premyslene systemove opatrenia a MHD bude prekvitat, coho garantom je osobne pan viceprimator,
dnes sme este vo vacsom svrabe, premrhal sa mimoriadne vzacny cas a pominali velke peniaze, efekt vie posudit takmer kazdy
treba prist, je to na Karloveskom centre kultury na Molecovej 2 v stredu 20.5., zaciatok o 18.00, kazdy triezvy nazor a jeho argumentacia moze pomoct dobrej veci - odmietnutie otocky pre linku 32 na Hajnickej
Tak zase zdá sa to smiešne, ale keď sa na to tak pozrieť keď máš dom vedľa konečnej a celý čas tam hučí motor + exhaláty a máš otvorené okno to nie je najlepšie riešenie... ?
Budiš, spravím ako chceš - L5 celodenne cez Jesenského obojsmerne a L4 cez Šafko. Spojenie Šafko - Rača by sa riešilo takto :
Šafko - Rača : 9 alebo 13 na Nám.SNP a tam prestup na 16 alebo 4 na Kamenné nám. a prestup na 5
Rača - Šafko : 5 alebo 16 na Jesenského a odtiaľ L13 (cez pracovné dni každých 6min)
- takto by cez Jesenského ako ide 17 šla nie L4 každých 6min ale len L5 každých 8min, to je už dúfam únosnejšie ? nemôže všetko cez Šafko ísť aj 4 aj 5 aj 9. 13 tam musím nechať.
variant s nastupistom zhodnym s vystupistom tu uz bol a dp ho aj schvalil a predsa nerealizoval,
j eotazne ci ludia budu chciet nastupit, aby sa povozili cez krizovatku pred Rivierou a nasledne pred LIDLom s dvomi az tromi cakaniami, ak sa nezmeni svetelne riadenie, aby sa dostali po cca 3 - 4 minutach kusok od miesta, kde presli cez cestu po vystupeni z elektricky, treba si uvedomit, ze sucasny cyklus by bol ovplyvneny pridanim casu pre prejazd busov linky 32 popred CS Shell na Molecovu
Ja potom k tomu prilozim otazku, kam sa podelo tych 40 melonov SK, ktore sa usetrili z kupy hrbacov za 70 melonov ,zatial co 6 KS "duobusov" malo stat 110 melonov ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
vlado13
je to verejna sluzba, ak bude dp podnik sukromnou obchodnou spolocnostou, ktora bude sutazit s nalezitou konkurenciou, potom to bude opat klient-laik, ktory si bude vyberat, teraz si vsak moze vyberat iba ten, kto moze jazdit autom, ale predsa nechceme, aby narastal podiel IAD, tak MHD musi vyhovovat cestujucej verejnsoti a nie organom a.s., ich clenovia neriskuju sukromny kapital, oni nakladaju s nasim spolocnym majetkom,