A čo by bolo posunovacím vozidlom v ÚD, keď sa stará T3M už rozpadávala?
Re #129143 Mike: No pri výlukách sa všetko mení, ale pamätám si, ako sa jeden nemenovaný pracovník z Krasnian rozčuloval, že čo i len jedna súprava im pribudne, hneď im musia zvýšiť výkony. A vtedy žiadna výluka nebola.
Ak myslíš výpravu duplákov/kačíc tak tá sa mení pri každej väčšej zmene grafikonov čo je najčastejšie kvôli výlukám alebo iným prozaickým príčinám tak cca 2 krát ročne...
Čiže sa nedá povedať že "odvtedy sa zvýšila výprava" lebo ona sa každú chvíľu mení.. a navyše treba brať výpravu za Krasňany ako celok, lebo vždy sú nejaké poradia (najčastejšie L7/17) kde môže ísť K2S/2xT podľa potreby, čoho je aktuálne viac...Rovnako aj ZV...
SME, 29.4.: "Prvý z tendrov v približnej hodnote 20 miliónov eur predstavenstvo dopravného podniku už schválilo a v priebehu týždňa má byť odoslaný na zverejnenie do Európskeho vestníka verejného obstarávania. Druhé a tretie verejné obstarávanie má byť schválené na predstavenstve v prvej polovici mája."
Odvtedy uplynuli 2 tyzdne a vo vestniku nie je nic. Dnes boli napriklad zverejnene oznamenia odoslane 11.5.2009....
21tr-ja chodila do race do školy a nemyslím si že električky neboli plné. Naša zastávka bola plná skoro stale. Ale 59 bola vzdy plná do prasknutia. Hlavne z race po račko. Veľakrát som išla radšej električkou, ktoré chodili oveľa častejšie.
Len nepochybuj a zrataj si mnozstvo strednych skol od Racianskeho myta az po Rybnicnu. Ako clovek tam cestujes iba v sedle a cez vikend. Dubravka a Ruzinov maju navyse aj autobusy.
No pochybujem, že je potreba aby električky v úseku Rača - ŽST Vinohrady jazdili tak často. Väèšinou sa naplnia až na ŽST Vinohrady študentmi, ktorí prichádzajú na Vinohrady a tí sa potom rozliezajú do 3,5,11 a 17 (poobede naspäť do 7). Aj tak porovnaj Raču, Ružinov a Dúbravku kde je frekvencia spojov električkových liniek rovnaká a veľkosť daných MČ.
minule robili merania v noci aj na Apolle... a Lanfranconi s Pristavnym nepratria nahodu NDS? a tie ostatne tri mestu? ze ci tam nemaju nejake ine pravidla...
no v spičke je potrebna lebo na račiankej radiale je dost skol a skus sa rano viest s rače smerom do mesta alebo naopak vozne su natrieskane skolakmi a studentami + ešte ludia ktori cestuju do prace ale teraz ked tak chodievam tak vela detí ide vedla autobusu po chodnikoch proste pesi lebo by meskali nakolko v useku heckova - pekna cesta stoja v kolanach tie vozidla ,cez sedlo stači pokojne menej kapacitnejsie vozidlo (električka) lebo nieje at tak vela ludi
Jazdná doba do Karlovej Vsi sa nie znížila, ale napak predĺžila, aj keď len o minútu (z 37 na 38 minút). Čo sa týka jazdnej doby medzi Slovanetom a Záhradníckou, tá sa predĺžila z 1 na 3 minúty kvôli zníženej rýchlosti na trati (tá je vyvolaná opravou cesty vedľa trate), v úseku Záhradnícka - Trnavské mýto sa však naopak skrátil jazdný čas o minútu. Výsledné predĺženie jazdnej doby Ružinov - Trnavské mýto je teda len jedna minúta.
Pôvodná 7717 bola v dobrom stave a stále existuje, je z nej posunovací vozeň v ÚD. Čo sa týka 7602+10, bolo by už na čase ju pre jej tech. stav vyradiť, ale nové električky sú zatiaľ v nedohľadne, takže bude asi snaha udržať ju v premávke čo najdlhšie. Jedna súprava by síce až tak nikomu nechýbala, ale viac už áno. Predsa len sa vyradili 7719, 7725 a 7730 bez náhrady...
tie merania na mostoch robia iba na starom a novom moste alebo aj na zvysnych troch? ? nepamatam si zeby som pocula o meraniach na pristavnom alebo lafranconi. pristavny si ani predstavit neviem ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
t6a57919