Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://www.rozhlas.sk/inetportal/2007/index.php?lang=1&stationID=0&page=showRelacia&id=179
dnesna relacia: Integrovaný dopravný systém so zreteľom na Trnavský samosprávny kraj
Reply on: 21Tr #129108:
ja s nou chodim ces víkend som videl aj tri za sebou a chodia aj ces vikend dost casto a nie poparadi vzdy dojde ine zasebou a v spicke dost meskaju lebo s smere do mesta staja v kolone takze cesta heckova - pekna cesta trva aj 15 minut rano neviem či zdvojene lebo chodia nie az tak natriskane ale dost plne takze chodia casto ale szoja v kolonach to električky nerobia a chodia na cas..
Reply on: janlanik #129074:

U nás sa vyradené električky žial len šrotujú. Jedine pred dávnejším časom boli darované myslím dve K2 do Sarajeva ako Humanitárna pomoc. Tie tam myslím jazdia dodnes.
Potom ešte jedna T3CS 7710 skončila v Brne a je už zošrotovaná.
Inak správna otázka. Tu by som sa aj ja chcel spýtať či to niekto nevie....
Prečo DPB nepraktizuje takýto odpredaj do východných zemí, nie zrovna do Kórei (tam by som nepredal ja osobne radšej ani prehrdzavelý skelet). Ale tie vyradené K2 možno by našli uplatnenie v nejakom Rumunskom meste alebo na Ukrajine...
Skončil tam takto pomály celý pôvodný vozový park DDR -T4, KT4, Gotha, Duewag. Je to kôli tomu že nemajú "papiere" kedže ich dostali novostavby. Alebo nie je záujem o tento typ?
Ono pravda tiež že vo východných zemiach sa veľmi kĺbové eliny neosvedčili už od výroby pre náročnejšiu údržbu.
Nevie niekto ako chodí X3? Mám na mysli to, či nechodia zdvojené spoje ráno z Rače a poobede z Krasňan. Teda aká je hodinová kapacita linky X3? A zvládajú to X3?
Reply on: Emo #129105:
Už ťa vidím ako ty bývaš v Petržalke a ideš práve 91/191 ? ten kto býva na Jasovskej tak uprednostní práve 98, ktorá ho dovezie k všetkým linkám Raèianskej radiály ako k jednému výprdku čo jazdí každých 12min! Okrem toho si pozri ako "blízko" sú zastávky 91/191 k obydliam. Nákupná zóna Lúky (91/191) vs. Lúky II. (59,93,98,99) - volím Lúky II., načo sa srať za Carrefour?!, Kolmá (91/191) vs. VŠ Manažmentu (93,94) - jednoznaène pre VŠM, sa nebudem predsa ondiť pod nadjazd kde šlapky stoja, jedine ŽST Petržalka a Dvory sú zastávky situované v obytnej zóne a nie kdesi mimo. Aj tak z Panónskej cesty by som v pracovný deň volil jednoznačne 59 (priamo), 94, alebo 93+31/39 a na Vazovovej prestupoval na električky.
Reply on: 21Tr #129062:
Netáraj! Okrem 98 môžeš z Petržalky použiť aj 88, 91/191 a 95 s prestupom na 5 pod Novým Mostom alebo na Šafku!
21tr-to bolo dosť dávno a tuším že len chvíľu to tak chodilo. Ale keby som si mala vybrať medzi 98+električka alebo 93+3 zo stanice alebo 59 tak určite by som si 98+električka nevybrala. Len čisto 98 to trvá 30-40 minút plus situácia na prístavnom moste. Ďalšie dve možnosti trvajú asi o polovicu kratšie
Reply on: Mikimaus #129102:
nemusel, lebo dalej nema kam ist. oznacit si vsak musi ak by cestoval v opacnom smere.
Reply on: TeBeCe #129094:
Takze by si listok musel cviknut (v pripade, ze by bola vozovna v P2) cestujuci z P1 na konencnej t.j. vo vozovni ? ..ak vychadzame z toho, ze hranica je medzi dvoma zastavkami? To by teda mohlo vysvetlovat, aby nebola zbytocna buzeracia to P1, ak by napr. kontroloval revizor tarifne vybavenie pri vystupovani z vozidla ?
Reply on: jandro #129099:
Ľudí vo vozovni neodstavuješ, oni vystúpia pred vozovňou. Vo vozovni sa zvyknú odstavovať len vozidlá. ? Ale teraz vážne - na Vinohradoch aj tak neotočíš autobus (náhradná doprava), takže aj tie sa musia otáčať vo vozovni. Otáčajúce sa električky nemajú vo vozovni čomu prekážať, nakoľko je cez deň väčšina vozidiel na trati.
Reply on: 21Tr #129095:
len aby neprišlo k "náhodnej" dodatočnej zmene a dajme tomu od 1.6./1.7. bude nový grafikon, kde bude Vozovňa už 2. pásmo a potom nabehnú revízori...
Reply on: Majo #129098:
Stále sa mi to potom zdá akési nedorobené, keď sa nedá ísť na všetky smery. Výluka na Račianskej (pri Figare alebo na Ursínyho) je kvôli nehodám tiež pomerne častým javom a odstaviť ľudí niekde vo vozovni, kde nič nie je? Okrem toho stále sa otáčajúce električky vo vozovni neprekážajú?
Reply on: jandro #129096:
A načo by to bolo dobré, keď vozovňa slúži taktiež zároveň ako obratisko? Napr. v Karlovej Vsi by sa také niečo zišlo (využitie v prípade výluk/nehôd na otáčanie električiek z Dúbravky), ale na Vinohradoch to považujem za zbytočné.
Reply on: jandro #129096:
a na co by to bolo dobre?
Inak by ma zaujímalo, prečo sa stále nedá na obratisko ŽST Vinohrady odbočiť doprava električkou, ktorá ide z vozovne resp. ísť z obratiska do vozovne? ?
Reply on: Mikimaus #129093:
Asi ide o dočasný preklep alebo to robia kvôli tomu, že zastávka ŽST Vinohrady pre električky je v 1.pásme tak 51 keďže nemôže stáť na ŽST Vinohrady má ako náhradu za to Voz. Krasňany a je v prvom pásme. Však uvídme časom či sa to zmení alebo nie.
Reply on: Mikimaus #129093:
mas to popletene. listok je potrebne oznacit si az na Hubeneho. Hranica pasma je medzi zastavkami, nie na zastavkach.
Reply on: 810zssk #129085:
Ale ved to je aj teraz. Len vozovna je pre L51 (asi vynimocne) v prvom pasme.
To bolo o HRANICNEJ zastavke (Nobelova). V tom pripade by si museli uz na Nobelovej cviknut listok kedze by bola hranicna. Tak ako si musis cviknut na ZST, napriklad ked ides L75 hoc len do Krasnan a mas elektricneku len na P1 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.