Inak chcel by som sa opýtať toho človeka čo vytvára mapky na imhd.sk, kedy sa sem dostane update so zmenami liniek 65,67,178 a či do neho zapracujú aj výluku električiek s nejakým vyznačením+oznamom, akým som sa stretol na Pražských schémach kde bolo napísané odkazom k neobsluhovanému úseku ktorých liniek sa to dotklo a kde treba vykonať prestup. Len ma zároveň napadá otázka či akurát keď admin alebo dotyčný dokončí mapku sa nestane to, že dojde k zmenám na 67 a 65 a budú to môcť robiť odznova. Ďakujem
Prečo by mala Petržalka dávať svoje vozidlá na nejaké Račianske linky, keď Trnávka nám sem pošle len posrané 17xx a 27xx?! To ich nemôžu poslať do Rače? Tých 10min cesty z Tbiliskej na Vozovňu sa nikomu nič nestane, potom si zvyšok cesty (aspoň 15min aj tak posedí alebo postojí v menej zaplnenej električke). Vozovňa Trnávka a JD nikdy nevypravia do Petržalky iný ZV ako kraťas. Prečo nemôže Trnávka teda vypraviť kraťas na 31,39,61,63 keď na 68,93,94,95 to nie je problém?! By som vyvraždil celý DPB za tento skur.vený protekčný prístup a úzkostlivý postoj na nedotknuteľné bohatstvo klbákov Trnávky a Juráku ?
Žádné duobusy po Bratislavě nejezdí. Duobus je legislativně i technicky naprosto něco jiného než trolejbus s pomocným pohonem.
Trolejbus je podle legislativy ČR a SR drážní vozidlo, nebo-li podléhá zákonu o drahách.
Duobus je specifický typ vozidla, který naše legislativa nezná. Kdyby ho znala, zřejmě by SPZ/RZ/EVČ potřeboval.
Takže jednou provždy - žádné duobusy v Bratislavě a kdekoliv jinde na Slovensku nebo v ČR nejezdí. Jedná se o drážní vozidla nazývané trolejbusy, které mají zabudovaný POMOCNÝ (nikoliv plnohodnotný) pohon, proto nemohou být ani vozdily silničními.
Lenze to sa nedalo, pretoze hrobka je tam a nie inde. Co sa RP tyka - VOBEC nie je problem potom zriadit zastavku na nabrezi tesne pred odbockou do tunela..
Áno, ale zastávkové vzdialenosti v rozpätí šírky predajne Lidlu sú na zamyslenie. Veď len keď ide človek nakupovať, nachodí sa medzi regálmi viac, než je priemerná vzdialenosť medzi električkovými zastávkami v meste.
Tak rušiť zastávky ako rušiť. Ono každý chce mať zastávku čo najbližšie k domu. Teby by sa tiež asi veľmi nepáčilo keby si sa musel na autobus trepať niekoľko stovák metrov. Ono každý sa na to potom vykašle a pohodlne sa peváža od domu k domu autom.
Problém rýchleho presunu z konca mesta do centra resp na druhý, najlepšie vyriešia expresné linky ktoré by stáli len na uzlových prestupných bodoch -ale to sme volakedy všetko tu už mali.
21Tr