Reply on: gagarintomik #127863:
Tak by bolo načase uvažovať nad mimoúrovňovým križovaním. Buď podjazdom pod trať alebo vlaková trať by šla pod zem v danom úseku. Ale skôr by som dal cestu pod trať. Finančne by to dalo zabrať, ale na druhej strane je stále na výber z viacero možností a) investovať a preventívne zabrániť nehodám mimoúrovňovým križovaním
b) kašľať na to a naďalej nechať nezodpovedných aby platili daň najvyššiu za nepozornosť
Keď už hovoríš, že tam ťa dakedy nepustia z priecestie na cestu, tak by nebolo zlé keby tam boli semafory. Autá by tak nepustila signalizácia na priecestie v prípade, že by mali zelenú autá ktoré by im mohli brániť v odjazde z priecestia.
21Tr
K linkám 68,96 a 196. Grafikony platia alebo sú vytvárané z dlhej chvíle? Ráno na zastávke Starohájska márne čakám na 68 o 8:56, 96 o 8:53, obidve došli naraz o 9:05. Ďalej, pár dní naspäť, som šiel linkou 96 z Prokofievovej (v B741) a ako sme opúšťali obratisko už do neho vchádzala ďalšia 96 (na to dávam krk, bol to Solaris). Linku 196 sme potom stretli v smere na Prokofievovu až na Lachovej. V takomto stave nie je možné viesť linky 96 a 196 v preklade keď 196 chodia načas, zatiaľ čo 96 v špičke vždy mešká.