Reply on: intony #127639:
niekoľkokrát som tadiaľ šiel IAD a druhý pruh je tam k ničomu... ničomu.... aj tak po obídení tejto zastávky nasleduje zúženie do jedného jazdného pruhu, navyše ten pravý pruh je tak rozrýpaný, že kto môže, ide v ľavom... bohate by stačil jeden trošičku širší a mohli by račko v pohode rozšíriť
Cablecar
1. Zmenou trasy L1 by sa konečne obnovilo cestujúcimi dlhop požadované spojenie Dúravky, Karlovej vsi a Hlavnej stanice.
2. Zrušením L 11, 12, 13, 14 by sa dosiahol menší počet liniek &(a teda aj električiek) v centre mesta.
3. Nie je pravda, že by v centre mesta namiesto 4 liniek jazdili 2.
Môj návrh: Linky 5 + 11 + 12 = 5 z intervalom 6 minút cez deň a 10 minút večer a cez víkend.
1 + 13 = 13
9 + 14 = 9 s intervalom 6 minút cez deň, 20 minút večer a 10 minút cez víkend.
L6: Obnovenie linky, posilnenie dorpavy na Vajnorskej radiále (prestup do Dúbravky na Obchodnej ul. do kapacitne posulnenej L5, alebo do L1.
L4: bezzmeny.