Reply on: Cablecar #127623:
To si kde počul že Dubravcania požadujú opatovne spojenie s HS elinou č.1??? takéto spojenie využívalo minimum ľudí nakoľko je to oveľa dlhšie ako cestovať s 34,83 . Karlovestanom sa vylepsil grafikon L32 , cize uz tiez nie je potrebne dalsie spojenie s HSZrušením L14 by si zrušil spojenie Ružinova s celou Špitálskou -kde nastupuje isto viac ľudí ako na Obchodnej až TU
Vy aj revizori ste sa zachovali nespravne..
Možno si sa poučil a nabudúce si lístok(električenku) kúpiš
Cablecar
1. Zmenou trasy L1 by sa konečne obnovilo cestujúcimi dlhop požadované spojenie Dúravky, Karlovej vsi a Hlavnej stanice.
2. Zrušením L 11, 12, 13, 14 by sa dosiahol menší počet liniek &(a teda aj električiek) v centre mesta.
3. Nie je pravda, že by v centre mesta namiesto 4 liniek jazdili 2.
Môj návrh: Linky 5 + 11 + 12 = 5 z intervalom 6 minút cez deň a 10 minút večer a cez víkend.
1 + 13 = 13
9 + 14 = 9 s intervalom 6 minút cez deň, 20 minút večer a 10 minút cez víkend.
L6: Obnovenie linky, posilnenie dorpavy na Vajnorskej radiále (prestup do Dúbravky na Obchodnej ul. do kapacitne posulnenej L5, alebo do L1.
L4: bezzmeny.