tr3mp: to s tym rajcom mas samozrejme pravdu. ale divis sa ZS, ze to chcu tak a nie inak? vydali sa na zufalu cestu snah o ziskovost... a tu nikdy nemozu dosiahnut. je preto uplne logicke, ze sa nechcu vzdavat toho, co im prinasa aspon aky-taky zisk...
ja viem, ze mozno zijem v idealnom svete, ale preco to rajcania nevyriesia tak, ze sa dohodnu s ZS na odkupeni motoracikovych suprav alebo si nenakupia vlastne a neprevadzkuju tu trat ako samostatny subjekt? okrem nedostatku penazi im v tom predsa technicky nic nebrani. ZSR by sa urcite nebranila (fsaq zisky
) a ZS by sa mohli ist akurat tak past, lebo keby mala obec vlastne vlaky, nemohli by s tym nic robit... len keby tie prachy z neba spadli.
alebo blabolim haluze?
ja viem, ze mozno zijem v idealnom svete, ale preco to rajcania nevyriesia tak, ze sa dohodnu s ZS na odkupeni motoracikovych suprav alebo si nenakupia vlastne a neprevadzkuju tu trat ako samostatny subjekt? okrem nedostatku penazi im v tom predsa technicky nic nebrani. ZSR by sa urcite nebranila (fsaq zisky
) a ZS by sa mohli ist akurat tak past, lebo keby mala obec vlastne vlaky, nemohli by s tym nic robit... len keby tie prachy z neba spadli.
alebo blabolim haluze?
DuPe
Ale na druhej strane dnes som sa rozpraval s vodicom co ma pridelenu 2301 a stazoval sa ze od podniku nedostava ziadne oblecenie (v zmysle rovnosaty). A to bol vodic co v Bratislave uz zopar rokov jazdi.
V tomto stave si myslim ze by stacilo ak by vodici chodili slusne obleceny a to hlavne v lete. Lebo roztrhane a prepotene tielko a trenky k tomu velmi nereprezentuju hlavne mesto :-))