Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 21Tr #126822:
Nie mali sme sa vysrat na celu MHD a mali sme TEBE kupit cele mesto, aby si to tu perfektne riadil - MOZNO si "expert" na MHD vo vychodnej (a juznej) casti BA ale o zapadnej nemas ani sajn - nauc sa drzat prsty od klavesnice pokial o tom nemas 100% info a nejake prakticke skusenosti!

Kazdy je expert ked si pozrie par map z google a opyta sa nejakych ludi ale zazit to nazivo je trochu ine. Normalne si zelam aby si raz vyskusal ist z Karlovej vsi minimalne po PKO v najvacsom navale.

PS: A co ze mame 133? Pokial vypadnu elektricky tak sme v (s prepacenim) riti! Ziadne vyhovorky typu mame 28/29/32 (a teraz 133) - elektricky prepravia mozno aj 4 krat viac za hodinu ako tie autobusy!
Reply on: 21Tr #126822:
A ty kedy pochopis ze tie elektricky to nezvladaju? V urcitych casoch linka 133 MA ZMYSEL. Problem je dovod pre ktory sa to robi.
Reply on: MatejBA #126819:
L133 existuje nie vďaka schopnosti DPB ale vďaka neschopnosti. Keby si DPB konečne prestal srať do huby o rušení zbytočných súbehov liniek a podporovaní ekologických druhov dopravy, tak by sme mali dávno nové električky a trolejbusy. 33 by jazdila každé 3-4minúty v špičke viezla by ľudí z DD z/k električkám, tak ako to donedávna bolo. Ale vidí sa mi, že namiesto stavby trolejbusovej trate na DD sa mali na celé DD vysrať a postaviť radšej zobojsmerniť Patrónku konečne a nakúpiť nové klbáky na 201,202,208 a 212.
Reply on: Mar.z.y #126820:
21.12.2012
Kedy budú existovať kĺbové Tedomy vraj sa už vyvíjajú ?
Reply on: 21Tr #126800:
Je vidno ze o MHD v tejto oblasti neviete nic > 133 nechajte konecne zit (aj tak s tym nic neurobite iba sa vyplacete sem) a zriedit interval na Karlovesko-Dubravksej radiale by bolo ako dat interval 93 na 10 minut v spicke a 95 na taktiez 10 minut ?

Preco asi myslite ze 9 jazdi castejsie, niektore 5 idu 2x za sebou a pridali aj L17? (a potom tu vasu milovanu 133)
Reply on: kecho #126815:
Teraz to je tak, že mi stačí dojsť na Americké nám. zo Šafka. Cez školský rok, je to ok, ale napr. keď dostanú ZŠ a SŠ prázdniny, tak na Šafku prestupovať na elinu je blbosť ako hrom. Mne to zaplo cez jarné prázdniny prineskoro a 12minút som po odchode L11 čakal kým niečo z výberu 4,11,13,14 príde. Tak som ďaľšie dni preferoval už len 83, na ktorú som si ráno vystriehol s 10min intervalom a na Zochovej sa mi chytalo 31/39/94 jedna radosť.
Bude mat aj Ružomberok mhd na stranke imhd.sk
Reply on: kecho #126815:
Asi zapadol prachom tak ako BID ?
Reply on: 21Tr #126811:
tiež som kedysi ráno chodil Pe-Šafko-Radlinského a viem, že v tom čase reálne jazdili 11 a 14 tesne za sebou, (možno s 2 min odstupom) a potom 10 minút nič, počas toho prišla iba 12tka...

Re #126813 jandro: ten bude na rade HNEĎ po tom, ako sa nakúpi 240 kĺbových busov, obnovia Tbusa a dokúpia eliny, samozrejme medzitým sa stihne vystavať trať cez Starý most a predĺžiť dúbravská radiála ?
ale aj mňa by to celkom zaujímalo, či ten nápad (z 2005 či ešte starší?) zapadol prachom alebo ho niekto vyberie pred voľbami zo šuflíka...
#126806 Myslím s tým tendrom
Reply on: 21Tr #126811:
Som zvedavý kedy sa konečne podarí zrealizovať plánovaný obojsmerný prestupný uzol električiek na križovatke Radlinského/Vazovova?
zdravim. kazde rano pravidelne cestujem linkou 208 zo zastavky Kastielska smer Cintorin Ruzinov. Stojim tam vzdy od 7.30 a malokedy pride spoj pred 7.45. A povacsinou dva naraz. No ale dnes rano to uz bol vrchol, ked prisli az 7.50 a to nie jeden, ani dva, ale 3 naraz!!! Pan sofer prveho s cigaretou v ustach vysmiaty od ucha po ucho. Ved co, nic sa nedeje. On je predsa v praci, tak naco sa stresovat a ponahlat, no nie?? Chapem, ze rano je dopravna spicka a meskanie je normalne. Ale pride mi trochu divne ze ten prvy spoj ma meskanie vzdy a spoje, ktore idu 5 ci 10 minut po nom meskanie nemaju....
Dalsia vec, ktora ma zaraza je, ze ked ide 208 opacnym smerom, to znamena od cintorina ruzinov, nema v podstate kde nabrat meskanie, tak ma odchody skor. Vzdy som si myslel, ze odchody by sa mali dodrziavat a vodic v pripade, ze pride na zastavku skor, by mal pockat do odist az podla planu
Reply on: kecho #126808:
No tá 11 ma teda moc nevytrhne. Najlepšie miesto na prestup na električky smer Rača je Vazovova, Račko a Riazanská. 95 chodím len preto, že to mám od trasy 98 ďalej ako keby som býval na Lúkach alebo Ovsišti. Keby sa nejak dalo dokopy to trasovanie s menším počtom liniek tak by bolo jedno spoľahlivé miesto kde by som prestupoval, ale takto mi ujde 11 a môžem sa modliť aby šla 13 na čas a stihol som 5, alebo na STU prebehol na Floriánske a stihol 3 ak by náhodou šla. Ak si myslíš, že to vykresľujem tragicky tak choď na Šafko napr. ráno a sleduj ako električky prichádzajú a kedy v skutočnosti mali prísť. Niekoľko krát som došiel na Šafko s predstihom aby som to pozoroval a vyzerá to asi takto (píšem po poradí ako majú jednotlivé linky od 00min v hodine prísť na Šafko)
L4 - 01
L11 - 04
L12 - 05
L13 - 08
L14 - 10

a vyzerá to takto v reále
L4 - príde 01 až 03, tam je to potom na tesno s 11 na Štúra keď chytí červenú, tak dojde po 11
L11 - príde buď 03 alebo 06, teda dakedy po L12
L12 - dojde aj o 04, čiže pred 11, málo meškáva
L13 - maximálny slimák, v 50% dojde za 14
L14 - ako jediná vzácne na čas,možno meškanie 1min, kvôli brzde v podobe L13
Reply on: 810zssk #126807:
Áno, priznávam to. Nemalo ro žiadny zmysel.
Reply on: kecho #126808:
No k spojeniu Pe - Rača ti poviem toľko... Že ak 11 zdrhne tak som v keli, čakám 12min, cez víkendy 20. Takže najlepšie je ísť na Vazovovu alebo Račianske mýto, prípade 98 na Riazanskú kde stoja všetky Račianske linky. Takže by to chcelo buď celotýždenne linku na Vazovovu, alebo Račko z Petržky, alebo tretia možnosť a najlepšia by bola zriediť počet liniek aby sa dalo na jedno mieste čakať na električku na daný smer čo najkratšie. Teda podľa t3mp návrhu by som na električku do Rače mal najlepšie ísť na Šafko. Do Ružinova a Dúbravky dojsť je najmenší problém, s týmito časťami má Petržka aj priame spojenia alebo veľmi dobré prestupy a dá sa to povedať aj o spojení s KV, Nový most, Zochova.
Reply on: 21Tr #126799:
všeobecne k diskusii o sore, čo som si včera pozrel 😉
Re #126800 21Tr: 11 nie cez Šafko? a čo potom spojenie Pe-Rača? na 3 prestupy? btw. čo takto zredukovať počet vozov do KV? veď keď tam majú predsa tú superefektívnu a systémovú 133, tak ich vlastne ani nepotrebujú 😉
Reply on: 21Tr #126805:
Takze priznavas ze tym s tymi intervalmi si tresol hovadinu? Necakane.
Reply on: 21Tr #126805:
No tak s týmto s tebou úplne súhlasím
Reply on: 810zssk #126804:
No máš, pravdu v sedle nič. Ale malo by sa uvažovať nad efektívnejším linkovaním alebo tendrom na väčší počet električiek. A ako poznám DPB tak radšej spraví to linkovanie a o tendri budú len ďaľších 5 rokov trepať ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.