Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #126631:

Však ja nenadávam na to, že sa tu skúša MAN. Nech sa len skúša. To je len pozitívne, že prakticky máme aj ked krátky čas vozidlo navyše. Išetrí sa iné.
K čomu som sa vyjadril kriticky je skorej účel skúšania ale nechcem to tu rozmazávať. Možno to predsa len vidím až príliš čierne...-podstatné je aby sa konečne niečo už vybralo a dodalo.
Inak ked sme pri MANoch, som to spomenul už aj predtým, myslím si že tie busy od Albusu čo jazdia ako záložáky by mohol DPB odkúpiť a dávať na riadnu výpravu, či by to nebol až tak dobrý krok?
Reply on: MiroBA #126630:
Urcite sa neda nadavat na to ze tu mame par tyzdnov klbovy MAN 😛

Ja nie som spokojny s vysledkom tendra, ale nepredpokladam ze by to vyhral SOR a ze by bolo len 100 busov.. zatial nemam dovod si to mysliet.
Reply on: 810zssk #126626:

Ja nie som večný nadávač, ani ma to nebaví ale uznaj -dá sa na toto nenadávať?
Zdá sa ti byť v poriadku to ako dopadol ten tender? Bodaj by to ozaj bolo tak ružové ale sme na Slovensku kde sa narobilo podvodov podvodov neúrekom, bohužial.
Ja osobne budem celý rád aj ked tu budú tie NB18 alebo aj MANy ojazdené z Viedne, len aby tu malo čo jazdiť.
Reply on: M3go #126581:

Ak je to tak, tak by bolo dobré keby sa nejaké tie odstavené od Wiener Linien odkúpili. Len zase nie aby to boli nejaké šroty pod. ako naše IK435 ale oni majú dobrú údržbu.
-....Darmo úvahy, je to na DPB. Koniec koncov budú to musieť nejak riešiť lebo to čo tu máme teraz nebude na večné časy.
Už len taký 4859. Inak ten je len dočasne kanibalizovaný na náhradné diely alebo už aj def. odpísaný?
Reply on: MiroBA #126625:
Bol si informovany zle 😛
Reply on: MiroBA #126624:
Po vzore kosickeho Off Topic Fora navrhujem v BA sekcii zriadit Forum paranoikov a vecnych nadavacov.
Reply on: 810zssk #126572:

Tak samozrejme, treba byť rád za každe skúšané vozidlo i na krátky čas. Len keby boli z toho toľkého skúšania i výsledky.
Bodaj by išlo ozaj o riadne odskúšavanie rôznych výrobcov a bolo by to myslené ozaj pre dobro občanov.
Mne sa zdá, že tu sa inde mieri ale to nebudem opakovane rozpisovať.
Nech mi nikto nehovorí, že tie MANy zbrusu nové tu budú ozaj jazdiť - už len to že MAN sa do minulého tendra ani neprihlásil. Ak som dobre informovaný bol to Evobus a Iveco.
Reply on: 21Tr #126571:

-Presne.
Ako, zase ma tu niektorí možno označia za blázna a neviem.
Ale každý kto si to vie trocha spočítať, tak musí mu dojsť, že toto je len divadlo. Odskúšajú zase 2-3 busy aby sa nepovedalo, resp. len aby sa mohlo čím argumentovať aj ked je dodávateľ myslím vopred jasný.
Ja hovorím, že nakoniec budeme všetci celí štastní ked konečne dojde aspon nejakých 100 SORov NB18, a mohlo to už aj byť keby sa tu nehralo na veľkú transparentnosť - veď je to klientelizmus jak hovado, to by si mali všetci otvoriť oči.
Bohužial, vedenie mesta i DPB nás vodia za nos.
Reply on: 810zssk #126621:
No veď za pokus nič nedám. ? Na http://skratka.sk/7u3e1p píšu:

"podľa § 3 ods. 2 sprístupní iba informácie ... o obsahu, plnení a činnostiach vykonávaných na základe uzatvorenej zmluvy."

Pod tými činnosťami ja rozumiem vykonávanie MHD (Zmluva s hlavným mestom SR). Ale samozrejme nemusím mať pravdu.
Reply on: Peon #126620:
Hej, ale na to ti podla zakona nemusia odpovedat, takze podla mna ti ta adresa zakon.informacie velmi nepomoze..
Reply on: 810zssk #126618:
Ja keď som raz cca pred rokom pisal na zmenymhd ešte ohľadne zastávky "Vápencová", tak mi do 30 dní ani neskôr neodpísali. Ale potom zo zakon.informacie mi odpísali skôr, ako som predpokladal.

Áno, ale ja to sformulujem ako otázku, či sa po skončení rekonštrukčných prác cca v polovici júla vráti 66-ka na pôvodnú trasu alebo či zostane v novej. A napíšem tam tie argumenty z príspevku #126617
Reply on: Peon #126617:
Suhlasim ze je najlepsia.

Na zakon.informacie ti neodpisu o nic pravdepodobnejsie ako na zmenachmhd. Lebo taketo info sa podla Zakona o slobodnom pristupe k informaciam nepodavaju. Co ja mam skusenost tak v minulosti mi vzdy odpisali zo zmenymhd..
Dúfam, že trasa 66-ky už natrvalo zostane tá od 30. 3. 2009 ❗ Zo všetkých doterajších je, myslím, že najlepšia.

Výhody novej trasy (od 30. 3. 2009):
1) Obsluhuje Lidl na Trenčianskej ul. - zastávka "Mliekarenská"
2) Má zastávku priamo pri Miletičke - zastávka "Trhovisko"

3) Má výhodný prestu z / na električky na zastávke "Záhradnícka" (ale v podstate aj na 205 a 212, keď neskôr pôjdu po svojej pôvodnej trase)

4) Obsluhuje dôležitú prestupnú zastávku "Zimný štadión"
5) Obsluhuje dôležitú prestupnú zastávku "Bajkalská".

Neobsluhovanie zastávky "Slovanet" je, myslím, že v porovnaní s bodmi 4 a 5 menej dôležité. A to, že cez Zimný štadión a Bajkalskú je to mierne navýšenie vzkm by snáď magistrát zafinancoval, keď napr. takú 133-ku odobril...

Zároveň ma už nebaví pri každej pomerne častej zmene trasy 66-ky vysvetľovať mojej babke, kde má na ňu pri ceste z Dúbravky do Prievozu nastúpiť a tlačiť nové CP...

S týmto návrhom sa obrátim aj na DPB a ich odpoveď tu zverejním. Ale keďže nemám istotu, že mi odpíšu zo zmenymhd@dpb.sk , tak to skúsim na zakon.informacie@dpb.sk
Reply on: jandro #126583:
Tak upresním. Mapky mám dve, obe sú súčasťou orientačného plánu Bratislavy (je to v knižnej forme, takže podľa mňa skôr atlasu). Jeden je z roku 1967 a druhý z roku 1968, sú v nich malé rozdiely. Atlas z roku 1967 je s rozpadnutou väzbou, zato ten z roku 1968 je ako nový (akurát je v ňom pár poznámok písaných perom).


Len pre zaujímavosť, opísané trasy nočných liniek z roku 1968:
Trať č.1: Nám. SNP - Starý háj - Ovsište - Petržalka kolónia
Trať č.2: Nám. SNP - Jurajov dvor - Vajnory
Trať č.3: Nám. SNP - PKO - Karlova Ves - Devín
Trať č.4: Hlavná stanica - nám. SNP - Centrálne trhovisko - Trnávka
Trať č.5: Nám. SNP - Miletičova - Prievoz most - Biskupice
Trať č.6: Nám. SNP - Hlboká cesta - Mlysnká dolina - Lamač - Dúbravka
Trať č.7: Nám. SNP - Račianské mýto - Gaštanový hájik - Rača
Trať č.8: Hlavná stanica - nám. SNP - Weissova kolónia - Vlčie hrdlo
Trať č.9: Hlavná stanica - nám. SNP - KÚNZ - Miletičova - Tomášikova - Ostredky
Trať č.10 Mierové nám. - Búdková, Mierové nám. - Koliba
Reply on: BMko #126554:
V Mane som zatiaľ sedel iba ako cestujúci, takže toto porovnávt neviem. Citaro versus Conecto prvej generácie vyhráva nesporne Citaro, Citaro versus Volvo 8700 skôr Volvo. Nič iného novšieho nemáme, ak nepočítam šmejdácke midibusy Ikarus. Riešenie vodičského priestoru na Citare mne práve celkom vyhovuje, ale ja v tomto nie som zrovna náročný - nech si mám kam zavesiť bundu a hodiť batoh a som spokojný. Vadí mi až príliš blbuvzdorná palubovka od VDO, ale takú istú majú aj Tedomy a Citelisy, a tuším aj staršie Many.
Inak som v Hønefose, len kúsok severozápadne od Osla. Jazdíme tam s Timekspressmi.
Reply on: Andy #126609:
nooo..nakoniec nevie neviem co z tohobude:D a naco tam bol ten zeriav:D nasadili do prace zbijacky, rozdrali to tam, urobili velku dieru...zasypali tou chladnou zmesou, umltili to a zarovnali a je to akoze hotove:D s kolajnicami nic neurobili...teda aspon zatial...ale asi ani nebudu robit...zbytocne sme sa tesili:(
Reply on: Petto #126612:
Matejková smer Kuklovská tak bude ešte nejaký ten mesiac. Tú zaradili do harmonogramu takže do volieb sa opraví a ba možno bude mať aj betónový povrch a aj prístrešok. ? (Ale to by už bol luxus). No zástavku Pri podchode som dávno navrhoval zmeniť na znamenie a ževraj bude návrh prehodnotený pri prehodnocovaní charakterov zastávok (a to vieme, že teda nebude). ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.