Reply on: 810zssk #126631:
Inak ja to vidím tak, že do BA sa bude dodávať bud Citelis alebo SOR. Treba zobrať fakt, že je obdobie hosp. krízy -všade sa šetrí. Tieto dva typy budú asi najlacnejšia alternatíva -to by bolo dobré urobiť analýzu koľko sa zaplatí za kus aj čo bude stáť údržba náhr diely a pod...
Fakt je ten, že bohatšia Praha zobrala SORy, jedine kto berie MAN a Mercedes sú menšie podniky CZ. Konkr. MANy LPG berie Litvínov a Most, a Citara zase Dečín. Dosť podnikov berie Solarisy, napr. Olomouc, ale tie stopro náš DPB by nevybral. Aj Brno berie Citelis.
Keby že je nejaký výrobca Busov v SR tak by som bral busy od nenoho jednoznačne. Len nie je, máme tú len automobilky a výrobu osobných áut -čo sa nezamerajú na autobusy ked im teraz autá na predaj ani nejdú.
Peon
Výhody novej trasy (od 30. 3. 2009):
1) Obsluhuje Lidl na Trenčianskej ul. - zastávka "Mliekarenská"
2) Má zastávku priamo pri Miletičke - zastávka "Trhovisko"
3) Má výhodný prestu z / na električky na zastávke "Záhradnícka" (ale v podstate aj na 205 a 212, keď neskôr pôjdu po svojej pôvodnej trase)
4) Obsluhuje dôležitú prestupnú zastávku "Zimný štadión"
5) Obsluhuje dôležitú prestupnú zastávku "Bajkalská".
Neobsluhovanie zastávky "Slovanet" je, myslím, že v porovnaní s bodmi 4 a 5 menej dôležité. A to, že cez Zimný štadión a Bajkalskú je to mierne navýšenie vzkm by snáď magistrát zafinancoval, keď napr. takú 133-ku odobril...
Zároveň ma už nebaví pri každej pomerne častej zmene trasy 66-ky vysvetľovať mojej babke, kde má na ňu pri ceste z Dúbravky do Prievozu nastúpiť a tlačiť nové CP...
S týmto návrhom sa obrátim aj na DPB a ich odpoveď tu zverejním. Ale keďže nemám istotu, že mi odpíšu zo zmenymhd@dpb.sk , tak to skúsim na zakon.informacie@dpb.sk