V 7718 som videl také poťahy na sedačkách: Od kedy sú tam, od koho a čo stáli. Budú sa dávať aj inam.
Taký istý tunel položil ČKD, Zetor, a iné strojárske fabriky. A kupovať K900 aby nám tu vydržaly 5 rokov pri našej údržbe, tak radšej Ikarusy ktoré pri našej údržbe vydržia 15. Vieš možno sa to nezdá, ale s DPB to už nejde dolu vodou, podľa mňa sa začala stagnácia, čo je lepšie ako úpadok. Ak Ďurkovský prejavý svoj um (a ja dúfam, že prejavý)tak nám ho budete závidieť aj v tej posratej Prahe. (ale to musím zaťukať ťuk ťuk ťuk - pod tým je akože drevo :-)) ) Myslím, že kratkodobá výzia DPB (1-3 roky), je hlavne v rekonštrukciách a modernizáciach súčasného vozového parku. K700 na CNG, Tambusy, I43X5 + nákup ale 30 nových kĺbových busov aby sa mohli vyradiť I280, I283 by som ešte nehal na špička.

, atd.

2) Ako inac to mozeme _my_ riesit? Mnohi ludia odtialto sa v ramci svojich moznosti snazia tlacit na zodpovednych, aby sa to zlepsilo, ale o moc viac sa urobit neda. Jedine kandidovat za primatora, nechat sa zvolit a...
3) Ale pomoze.
Turbo
Ale povedz mi naco by sa mal primator mesta zaoberat takymito blbostami. Na jeho funkciu je to prilis detailnost, on ma ine problemy. Tymito vecami sa musi zaoberat rezort prevadzky a techniky DPB a ak sa nehce (co s niekdey objektivnych dovod dokazem vzdialene pochopit) tak potom Magistrat. Ale LUNACEK to nikdy neschvali, on je tazky ANTITRAMVAJista, iba sniva o METRE a elektrickam kladie bremena kade chodi. A tym by sa Durkovsky mal zaoberat -> MAGISTRATOM. Vyhodit tam tych ludi, vsak uz dlhe roky preuzkazuju svoju inkompetenciu!!! Ale v jednej veci ma Durkovsky nastval, a to v tej, ze svchvalil most Koscika tak ako je. A to napriek tomu, ze aj ludia z Doprastavu povedali ze na nom mala byt elektricka. Ale asi sa nechal oblbnut LUNACKOM A KOVALCIKOM, ktori prostrednictvom uplne falosnych studii dokazali ze elektricka tam NEMOZE byt. Kreteni!!!