Chcel by som sa opýtať k číslovaniu liniek SL v rámci BID, že na čo je dobré rozdeliť všetky tie oblasti na stovkové rady? Mám na mysli to, že liniek 2xx je 6, liniek 3xx je 8, 4xx = 0, 5xx je 9, 6xx je 10, 7xx je 8. Ja som to skúšal "napchať" do radu 3xx a vyšlo to v pohode : linky 2xx = 32x, linky 3xx = 33x, linky 5xx = 34x, linky 6xx = 35x a linky 7xx = 36x. Sedelo by to potom aj vzhľadom na číslovanie nástupíšť, keďže na AS máme nástupištia 21-61. Linky do Rakúska by sa číslovali 300-309 teda by mali nástupištia najbližšie ku vchodu a do Maďarska by mali linky čísla 310-319 spolu s nimi. Myslím, že pre jednu oblasť postačí 10 čísel v rade. Asi si dakto pomýlil BA s Londýnom alebo Tokyom, že treba 8 stovkových radov z toho jeden ešte nezmyselne vynechať.
K tomu ma napadlo autobusy MHD číslovať 100-199 a súčasné 1xx by sa prečíslovali na 2xx. Trolejbusy by sa číslovali v rade 20-99. Teda hierarchicky by šli prvé električky (1-19), potom trolejbusy (20-99),potom autobusy MHD (100-299) a prímestské linky (300-399). Myslím, že 100 čísel na prímestské linky ktorých je dokopy 41 stačí aj so zadelením číslovania podla oblastí.
K tomu ma napadlo autobusy MHD číslovať 100-199 a súčasné 1xx by sa prečíslovali na 2xx. Trolejbusy by sa číslovali v rade 20-99. Teda hierarchicky by šli prvé električky (1-19), potom trolejbusy (20-99),potom autobusy MHD (100-299) a prímestské linky (300-399). Myslím, že 100 čísel na prímestské linky ktorých je dokopy 41 stačí aj so zadelením číslovania podla oblastí.
Emo
Neumožňuje (hranica je 30 metrov), ale zákon sa dá aj zmeniť. Ale ktovie, či vôbec niečo kúpia.