Reply on: 810zssk #124674:
Nižšiu kapacitu L1 na Vajnorskej nahrádzať nepotrebuješ, až tak preplnená tam zas nechodí. Stačilo by spraviť CP tak, aby išla povedzme minútu-dve po linke 2 (momentálne je to v prac. dni presne naopak, aspoň v smere von z mesta určite, opačný smer neviem). Čo sa týka kapacity na Karlovesko-Dúbravskej radiále, tá by sa posilnila (aspoň po Karlovu Ves) súpravami na linke 17 (to som v predošlom príspevku zabudol uviesť), pričom tieto súpravy by poobede premávali na linke 7. Na linke 5 by tiež urobili kolo v rannej špičke dve súpravy, ktoré by začínali až od K. Vsi (teda takisto ako teraz). Iná posila zrejme možná už nie je, ale položme si otázku - ak by všetky električky končili v K. Vsi, v akom intervale by chodili náhradné autobusy do Dúbravky? Neverím tomu (podľa doteraz používanej praxe), že by jazdili častejšie ako raz za 6 minút, v rannej špičke možno 5. Takže ak by sa realizoval môj návrh, z kapacitného hľadiska by to Dúbravčanom len a len pomohlo. Čo sa týka toho, či sa to finančne oplatí - myslím si, že áno, lebo aj tak by sa ten triangel zišiel ako miesto pre záložnú električku, ktorá v tých končinách nikde nie je... Rovnako tak by sa dal využívať pri operatívnych výlukach napr. pri nejakej nehode.
Ike
lebo analogicky dosť blbo znie "cesta na Pezinok, cesta na Partizánske, cesta na Trenčín"...
v podstate spisovne by si mal ist s tankami do Budapešti