Pokiaľ viem stále by mal platiť záujem DPB deklarovaný o. i. p. generálnym Kadnárom, že pri kĺbakoch chcú mať renomovanú, dlhodobo v zahraniči osvedčenú značku... teda z Tebou menovaných Mercedes, Man, Scania, možno opäť Irisbus...
Veď Záhradník si zoberie na svoje meno úver aby si ho obľúbili všetci a peniaze z úveruu daruje DPB a.s. ? No to je taktiež otázne a je tu veľké riziko, že nakoniec z toho bude len napr. 40 kusov ?
Ale zase berte to ako plus. V čase vyhlasovania tendra nebola finančná kríza (ak bola len začínala a výrobcovia sa ešte nezorientovali čo to obnesie) takže je dosť možné, že sa prihlási omnoho viac výrocov napr. Sor, MAN, Scania, Solaris, Irisbus, Mercedes a iné. ?
To je alfa omega celého toho.. nehádzať ani vodičov ani cestujúcich do jedneho vreca, lebo v oboch prípadoch blbcov je menšina, aj keď o to viditeľnejšia ?
Ad. táto križovatka, nič sa tam nemenilo, asopň ja som si nič nevšimol. Ráno do 9.00 je dlhšie púšťaný smer do mesta, po 9.00 dlhšie ľavé odbočenie z Gagarinovej na Tomášikovu. Tam zvyknú prechádzať bežne aj na dvakrát, tak to aj bolo.
Samozrejme Dagmar Gurová si hneď takýto problém všimne, ale napr. to, ako tam trčia ráno v zápchach MHD a SAD, o tom konkrétne nič nenapísala. Takisto si napr. nevšimla, že po otvorení novej Záhradníckej električky z Ružinova prichádzali na Trnavské mýto na s meškaním. Ale tu si hneď všimla, lebo vodiči sa sťažujú.
richardhudec