"ze raz za pet rokov si musia zaplatit za kartu na MHD (pretoze ta je fakticky po zivotnosti)."
Jak po životnosti? Čo je na nej po životnosti? Ak má životnosť 100 000 použití a použijem ju trebárs 5x denne, tak bude po životnosti o 55 rokov nie 5...
Zdravim diskutujucich. Vie mi niekto potvrdit, ze sa uz zacala rekonstrukcia historickeho trolejbusu Skoda Sanos c. 6505, pripadne v akej faze momentalne je ? dik ?
a prečo ti potom v banke menia karty každé tri roky? Samozrejme, je možné ísť cestou predlžovania platnosti starých kariet, toto si stanovuje každý dopravca v systéme (preto je to všade inak), ale tu sa zase negarantuje životnosť tej karty do konca jej platnosti, reklamácie sa už neuznávajú (karta je po životnosti), čiže viac-menej sa vzhľadom na jej používanie čaká, kým odíde úplne a cestujúci bude tak donútený si kartu kúpiť sám.
Osobne nejakých 6 € za 5 rokov nie je až tak veľa...
pokial dobre viem tak prvy dom paneloveho typu, ktory bol postaveny v BA je par metrov od bernolaku na kmetovom namesti...tusim pochadza zo zaciatku 50. rokov...na dome je aj pamatna tabula, cize presne info uplne tam javascript:smile('☺');
ale niekde som čítal, že pôvodne malo vzniknúť niečo pekné a že to vyhrali nejakí západniari, ale neviem, čo to boli práve žaponci a že po '68 "sa" to stoplo...
Ale literatuúra, čo od nich mám pôsobí ďaleko profesionálnejšie ako akýkoľvek výstup z VÚD. Každopádne kolega, čo sa signalizácii venuje 40 rokov z vlasntnej skúsenosti nikomu ani neodporúča robiť kooridináciu medzi križovatkami vzdialenými viac ako 600 (niekde už 500) metrov, lebo prínos takejto koordinácie je veľmi mizivý.
Sorry, ale toto je argumentácia typu "v Amerike bijú černochov". Okrem mechanického poškodenia, čo na takej BČK môže odísť? Ja som zatiaľ skalopevne presvedčený, že limitovaná životnosť kariet (hlavne a*****kých kariet má niekto 3 roky, niekto 5 rokov, niekto 10 rokov a niekto no limit) je len a len kšeft vydavateľov kariet.
zakaznik