Zdravím vas moji mili
Precital som si prispevky za posledne dva tyzdne. Objavuju sa tu vacsinou ti isti diskutujuci.
Chcel by som ako obyvatelov Dlhych Dielov trosku nacrtnut realnu situaciu dopravy na tomto sidlisku :
Totiz, prevlada tu vacsinovy nazor ludi tu diskutujucich, ktori pravdepodobne nebyvaju na Dlhych Dieloch, ze sidlisko Dlhe Diely su preferovane v zlepsovani dopravy a v dodaji novych autobusov a spojov. Vyslovene nadavate na to, ze ostatne mestske casti su zanedbane na ukor Dlhych Dieloch a vasim hlavnym dovodom tohto tvrdenia je nazor, ze toto vsetko sa deje len na zaklade toho, ze Zahradnik byva na Dlhych Dieloch a chce, aby ho obyvatelia tejto mestskej casti zvolili do miestneho zastupitelstva alebo za starostu tejto mestskej casti.
V niektorych veciach s vami suhlasim, s inymi s vami nesuhlasim.
Dobre vieme, aka situacia tu na Dlhych Dieloch bola do roku 2006, opakujem do roku 2006, to su len tri roky dozadu, aj to necele, pretoze je len februar 2009. Premavali tu sroty ako stara Karosa, ktore uz mali davno dosluzit, a ano, viem, ze aj inde v meste tieto karosy premavali, ale neobyvatelia Dlhych Dielov asi nezazili, ked z Molecovej ulice na Matejkovu ulicu trvalo tymto spojom dostat sa namiesto dnesnych pat minut vtedajsih vyse 10 a viac minut, tieto autobusy doslova isli slimacou rychlostou, pretoze boli neuveritelne natrepane ludmi, doslova preplnene, nosnost pretazena, no a potom nam tu premavali TAM BUSY, ,ktore nam sem nahodili v roku 93, avsak trinast rokov je na autobus bez nejakej znacnej revizie takisto dost pri takom vytazeni ci uz po stranke motora alebo po stranke ojazdenosti. NEHOVORIAC O TOM, ZE NIKDE INDE V ZIADNEJ MESTSKEJ CASTI SA V ZIVOTE NIKDY NETLACILO PO TOLKE ROKY V MALICKOM AUTOBUSE TOLKO CESTUJUCICH NARAZ. To neprekona nikdy ziadna ina mestska cast, pámatajuc si na take zazitky, ked mi ludia skoro zlomili krize, a ludia tam trpeli pri tej preprave.
Znamena to teda to, ze obyvatelia Dlhych Dielov doslova trinast rokov TRPELI. Toto nadherne sidlisko, do ktoreho prichadzalo byvat coraz viac mladych ludi a mladych rodin, sidlisko, ktore prekvitalo a vyvijalo sa, bolo sidliskom trpiacim pre hroznu dopravnu situaciu, nehovoriac o tom, ze napor aut v rannej spicke doslova nutil stat autobusy v kolonach este pred otvorenim Sitiny.
Tak sa vas teda ludia pytam, ze preco tak strasne pindate a zavidite obyvatelom Dlhych Dielov tie Citelisy, ktore dostali v roku 2006 ? Bolo to pre nas doslova vykupenim, nehovoriac o tom, ze tieto "trolejbusy" su hocikedy totalne naplnene aj napriek ich velkokapacitnosti v sucasnosti. Aj tak by som rad este uvital kratsi interval na linke cislo 33 v istych hodinach.
Co sa tyka linky cislo 32, suhlasim s vami, ze nemuseli dat tolky pocet Tedomov len nam, takisto som toho nazoru, ze ostatne mestske casti mohli dostat tieto nove autobusy.Avsak myslim si, ze ten pocet, ktory sme dostali uzko suvisel s tym, ze sa nedavno posilnil interval linky cislo 32 v spicke a aj mimo spicky, pretoze mili diskutujuci, pred zavedenim tohto posilnenia tato linka premavala iba dvakrat za hodinu, co bolo naozaj nedostacujuce.
Co sa tyka linky cislo 133, chapem vase rozhorcenie, ze sme dostali novu linku, a ze sme znovu dostali nove autobusy, avsak osobne ako obyvatel tohto sidliska vitam tuto moznost, a nepredpokladam, ze kebyze vase sidlisko dostane novy spoj, ze by vam to vadilo, sami urcite ako skuseni diskuteri v tejto oblasti viete, ako dlho sa uz vravelo o tom, ze Dlhe Diely nemaju ziadne priame spojenie do inych mestskych casti alebo do centra mesta, a myslim si, ze vsetci obyvatelia DD tento spoj vitaju, najma po jeho nedavnom zruseni, ta predosla 133-jka bola dost o nicom a bola aj znacne vytazena aj napriek tomu, ze na nu bol nahodeny Citelis. Avsak ten jeden citelis chybal pri klasickej potrebe 33-jky pri rannej spicke, okrem toho, ta 133jka isla iba trikrat za hodinu medzi siedmou a osmou a trikrat za hodinou medzi osmou a deviatou, takze dost o nicom. Ano, viem, ze poviete, ze nam tam predsa jazdi sest elektriciek, ale to neustale prestupovanie a dobiehanie na ne, neohladuplni vodici, ktori vam zatvoria pred nosom, aj ked vedia, ze Molecova je dolezity prestupny uzol pre obyvatelov Dlhych Dieloch, nehovoriac o naplnenosti elektriciek, ktore prichadzaju z Dubravky a z Karlovej Vsi, nehovoriac o tom, kolko zivotov vyhaslo na tejto radiale Karloveska, medzi nimi vela chodcov a aj mladych ludi ci deti.
Co sa tyka Zahradnika, ano, davam vam scasti za pravdu, ze chce pomoct Dlhym Dielom aj kvoli tomu, ze si tym chce nahnat nejake politicke body a ze mysli svojim sposobom na seba, avsak zastavam aj nazor toho, ze problem dopravy na DD sa uz nemohol dalej odkladat, ze tento problem bol velmi vycnievajuci a uz bol skutocne pravy cas tento problem riesit a tym chcem povedat, ze tou trolejbusovou dopravou a zlepsenim celkovej dopravy sa len splnilo to, co sa uz davno slubovalo za obdobie Hollého Bystríka a este starostov pred nim.
S pozdravom Skywalker

Precital som si prispevky za posledne dva tyzdne. Objavuju sa tu vacsinou ti isti diskutujuci.
Chcel by som ako obyvatelov Dlhych Dielov trosku nacrtnut realnu situaciu dopravy na tomto sidlisku :
Totiz, prevlada tu vacsinovy nazor ludi tu diskutujucich, ktori pravdepodobne nebyvaju na Dlhych Dieloch, ze sidlisko Dlhe Diely su preferovane v zlepsovani dopravy a v dodaji novych autobusov a spojov. Vyslovene nadavate na to, ze ostatne mestske casti su zanedbane na ukor Dlhych Dieloch a vasim hlavnym dovodom tohto tvrdenia je nazor, ze toto vsetko sa deje len na zaklade toho, ze Zahradnik byva na Dlhych Dieloch a chce, aby ho obyvatelia tejto mestskej casti zvolili do miestneho zastupitelstva alebo za starostu tejto mestskej casti.
V niektorych veciach s vami suhlasim, s inymi s vami nesuhlasim.
Dobre vieme, aka situacia tu na Dlhych Dieloch bola do roku 2006, opakujem do roku 2006, to su len tri roky dozadu, aj to necele, pretoze je len februar 2009. Premavali tu sroty ako stara Karosa, ktore uz mali davno dosluzit, a ano, viem, ze aj inde v meste tieto karosy premavali, ale neobyvatelia Dlhych Dielov asi nezazili, ked z Molecovej ulice na Matejkovu ulicu trvalo tymto spojom dostat sa namiesto dnesnych pat minut vtedajsih vyse 10 a viac minut, tieto autobusy doslova isli slimacou rychlostou, pretoze boli neuveritelne natrepane ludmi, doslova preplnene, nosnost pretazena, no a potom nam tu premavali TAM BUSY, ,ktore nam sem nahodili v roku 93, avsak trinast rokov je na autobus bez nejakej znacnej revizie takisto dost pri takom vytazeni ci uz po stranke motora alebo po stranke ojazdenosti. NEHOVORIAC O TOM, ZE NIKDE INDE V ZIADNEJ MESTSKEJ CASTI SA V ZIVOTE NIKDY NETLACILO PO TOLKE ROKY V MALICKOM AUTOBUSE TOLKO CESTUJUCICH NARAZ. To neprekona nikdy ziadna ina mestska cast, pámatajuc si na take zazitky, ked mi ludia skoro zlomili krize, a ludia tam trpeli pri tej preprave.
Znamena to teda to, ze obyvatelia Dlhych Dielov doslova trinast rokov TRPELI. Toto nadherne sidlisko, do ktoreho prichadzalo byvat coraz viac mladych ludi a mladych rodin, sidlisko, ktore prekvitalo a vyvijalo sa, bolo sidliskom trpiacim pre hroznu dopravnu situaciu, nehovoriac o tom, ze napor aut v rannej spicke doslova nutil stat autobusy v kolonach este pred otvorenim Sitiny.
Tak sa vas teda ludia pytam, ze preco tak strasne pindate a zavidite obyvatelom Dlhych Dielov tie Citelisy, ktore dostali v roku 2006 ? Bolo to pre nas doslova vykupenim, nehovoriac o tom, ze tieto "trolejbusy" su hocikedy totalne naplnene aj napriek ich velkokapacitnosti v sucasnosti. Aj tak by som rad este uvital kratsi interval na linke cislo 33 v istych hodinach.
Co sa tyka linky cislo 32, suhlasim s vami, ze nemuseli dat tolky pocet Tedomov len nam, takisto som toho nazoru, ze ostatne mestske casti mohli dostat tieto nove autobusy.Avsak myslim si, ze ten pocet, ktory sme dostali uzko suvisel s tym, ze sa nedavno posilnil interval linky cislo 32 v spicke a aj mimo spicky, pretoze mili diskutujuci, pred zavedenim tohto posilnenia tato linka premavala iba dvakrat za hodinu, co bolo naozaj nedostacujuce.
Co sa tyka linky cislo 133, chapem vase rozhorcenie, ze sme dostali novu linku, a ze sme znovu dostali nove autobusy, avsak osobne ako obyvatel tohto sidliska vitam tuto moznost, a nepredpokladam, ze kebyze vase sidlisko dostane novy spoj, ze by vam to vadilo, sami urcite ako skuseni diskuteri v tejto oblasti viete, ako dlho sa uz vravelo o tom, ze Dlhe Diely nemaju ziadne priame spojenie do inych mestskych casti alebo do centra mesta, a myslim si, ze vsetci obyvatelia DD tento spoj vitaju, najma po jeho nedavnom zruseni, ta predosla 133-jka bola dost o nicom a bola aj znacne vytazena aj napriek tomu, ze na nu bol nahodeny Citelis. Avsak ten jeden citelis chybal pri klasickej potrebe 33-jky pri rannej spicke, okrem toho, ta 133jka isla iba trikrat za hodinu medzi siedmou a osmou a trikrat za hodinou medzi osmou a deviatou, takze dost o nicom. Ano, viem, ze poviete, ze nam tam predsa jazdi sest elektriciek, ale to neustale prestupovanie a dobiehanie na ne, neohladuplni vodici, ktori vam zatvoria pred nosom, aj ked vedia, ze Molecova je dolezity prestupny uzol pre obyvatelov Dlhych Dieloch, nehovoriac o naplnenosti elektriciek, ktore prichadzaju z Dubravky a z Karlovej Vsi, nehovoriac o tom, kolko zivotov vyhaslo na tejto radiale Karloveska, medzi nimi vela chodcov a aj mladych ludi ci deti.
Co sa tyka Zahradnika, ano, davam vam scasti za pravdu, ze chce pomoct Dlhym Dielom aj kvoli tomu, ze si tym chce nahnat nejake politicke body a ze mysli svojim sposobom na seba, avsak zastavam aj nazor toho, ze problem dopravy na DD sa uz nemohol dalej odkladat, ze tento problem bol velmi vycnievajuci a uz bol skutocne pravy cas tento problem riesit a tym chcem povedat, ze tou trolejbusovou dopravou a zlepsenim celkovej dopravy sa len splnilo to, co sa uz davno slubovalo za obdobie Hollého Bystríka a este starostov pred nim.
S pozdravom Skywalker
klasIK