No hej, DPB može čerpať z Eurofondov, len problém je že toby muselo vedenie DP osvietiť a muselo by osvietiť aj magistrát aby konenčne začali preferovať, -riadne preferovať MHD pred IAD.
Trochu čaruješ s větami
1) nákup autobusů na základě vyhraného VŘ je podpora národa? Kristapána, to jsou moudra...
3) Socialista Sarkozy neřekl to, co píšeš ty, ale to, že je neospravedlnitelné, aby se francouzské automobily prodávající ve Francii vyráběly někde ve východní Evropě. Podobné plky vedl možná tak naposledy Adolf. K čemu je tedy nakonec celá EU dobrá?
Btw., kdo tu psal o tom, že protekcionismus je cesta do pekel? A najednou je podpora Francie Citroënu v pořádku.
e #123502 doktor54321
5 električiek (asi vario LF 3) do roku 2012
až 5 no to ma podržte to bude dodávka jak sviňa ? .
A čo chcú robiť z T3kami? Len dokola opravovať? Pretože aj modernizácie T3P akosi ustali.
nestaci ti 21Tr a 25Tr? a kde by si to u nas prevadzkoval? sak ked vies co sa stalo s 6617 I. tak najprv cesty, potom vozy......zbytocne si kupis bus ked nemas na com jazdit.
Je velmi smutne ze dopravny podnik nerobi nieco aj s trolejbusmi.... kedze moze DPB cerpat z eurofondov na vznik trati atd. tak by mohol kupit aj nejake nove trolejbusy.....
1. 240 nových kĺbových autobusov do roku 2012
2. 20 autobusov Tedom C 12G do apríla 2009
3. 60 autobusov SOR BN 10.5
4. 5 električiek (asi vario LF 3) do roku 2012
Solo trofle - no neviem, neviem či to nebude SOR TN12...ale aj to keby. No šanca je aj dosť aj na tú na 24tr. Solaris nepredpokladám kedže sa dostal v DPB do nemilosti.
Električky, nuž to je otázne. Privítal by som Vario LF3, možno sa zmôžu na 14T, síce ani to nie nemáme na to trate. ForCity pravdepodobne vôbec.
do elektrickej trakcie by mali pribudnut elektricky, ale ziaden tender nebol este vyhlaseni. A vsetci dufame, ze sa pristupi aj k nakupu nejakych klbakov a hlavne solo troflov, lebo tie je treba ako sol.
1) no lebo nacionalizmus je uprednostnovanie vlastneho naroda pred ostatnymi.
2) Tender na nakup novych a reko starych voznov ZSSK som nevidel takze neviem ci boli site na mieru, kedze sa prihlasil vzdy len jeden zaujemca. Ak ano je to chyba, lebo vzdy bola cena vyssia ako ocakavana.
3) Pozrime sa na to z duhej strany.
Jedine co francuzsky prezident povedal, ze podpori automobilovy premysel miliardami eur, ale len ak stiahne vyrobu do Franzuska. Hadam aj francuzska vlada, ked niekomu dava prachy si ma pravo urcit podmienky.
Ak vsak nasa policia mala v podmienkach, ze vozy musia byt vyrobene na Slovensku, tak je to chyba. Ceska policia robila teraz tiez tender na 3500 aut a vyhral vyrobca vdaka najnizsej cene. To, ze je to domaci vyrobca nijak nehra rolu. Tak by to malo byt pri kazdom tendri a neriesit kde sa tovar vyrobi.
Ale bol som aj vodič, tak ho nechaj, podľa mňa na tom aj tak nezáleží. Vladimír nemá ani VŠ dopravnú, ani nie je vodič a predsa naňho ani MiroBH, ani Dunčo v živote nebudú mať.
To priznávam, že som celkom nedomyslel. Možno by to chcelo daľšiu kolaj paralelne. Ono celé Šafko vy sa zišlo prestavať. Spraviť riadny prestupný krytý terminál, aj za súčasného stavu tam veľa ľudí prestupuje. Najväčšie memento je však el. zastávka úplne bez prístrešku na tak významnom uzle.
Postihnuty a starsi spoluobcania sa ti vyseru na prestupovanie - im vyhovuje ze im pred domom stoja napriklad 2 linky (jedna k Lydlu/Tesku druha k nemocnici).
Prestupy su jedna vec, ale nie vzdy je to iba k lepsiemu. Ty vravis ze system je zranitelny teraz. Ak vsak urobis prestupny uzol na 1 mieste a stane sa tam nehoda, tak ti skolabuje cela doprava (teraz vravim o elektrickach). Dobre nejake presmeruju ale vacsina uviazne prave v tom uzle.
Ono by sa malo vykaslat na zmenu liniek hlavne sa treba zamerat na vozidla a stav "ciest"
Som jasne napísal, že som si len myslel -možno. To neznamená že som jednoznačne tvrdil že je, v tom je veľký rozdiel.
Nech je zamestnaný v ktorejkoľvek dopravnej oblasti -prajem mu len veľa úspechov.
Neviem, čo som napísal zase také strašné ale ti poviem.
Som zvedavý ako by sa ti páčilo, keby že si nejak telesne postihnutý, alebo keby si bol starý o paličke ako by sa tebe v súčasnej MHD v BA prestupovalo.
By si bol na zastávke autobus by ti vynechal, další meškal vystúpil by si niekde v meste, na další spoj -trebars električku by si musel prejsť cez cestu. Ak by bol lejak na nekrytej zastávke by si dobre zmokol ako myš došla by ti električka horko ťažko by si niekoho zohnal aby ti pomohol prekonať tie tri strmé schody aj do tej "supermodernej" K2S.
Toto nikto nemôže odškriepiť - o tomto Bratislavská MHD je, lebo sám to vidím ked cestujem. A veľa takých ľudí chodí práve zo stanice -dochádzajú totiž za príbuzenstvom v meste, kedže mladá generácia z veľkej šla z dedín do mesta za prácou. To je logické.
Tu mi určite vytkneš že prečo by som nechával ľudí prestupovať na Šafku - ja som len chel dať všetkým narovnako a samozrejme zatávku by som dal zastrešiť. A linky z jedného konca na druhý o to zraniteľnejšie sú - sám som raz čakal márne na 5ku v Krasňanoch pričom bola nejaká porucha pri PKO.
Bodaj by bolo všetko tak perfektné ako si predstavuješ.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos