Ja neviem, mne osobne sa plynofikácia 10 a 8-ročných Karos vôbec nepozdáva. Veď zachvíľu bude v tých autobusoch fungovať iba motor a všetko ostatné sa rozpadne... Radšej by som odporúčal nakúpiť náhradné diely pre Ik 435 a hneď budeme mať 10 ďalších prevádzkyschopných vozov v premávke. Ale to by zrejme na stránkach BA Novín už neznelo tak dobre ako plynofikácia...
Meno (nick): :)
dlhšie som tu nebol...
SPECRE:
Robo, mám nové výplody z mojej kuchyne. je to vlastne podobné reko T3. veď keď to uvidítš, tak zistítš že rozmermy to skoro T3ojke zodpovedá. a ver tomu že to nije žiaden Šumperk! nápad dostal môj brat a ja som to celé skonštruoval. zajtra ti to dám vo formáte BMP (nejako sa mi to podarilo "exportovať" z ACADu). ale ide o reko 2*T3 na 1*"KT3" - dvojkĺbová elina (už si to asi vieš predstaviť), čiže žiadne sólo vozidlo - ale veľkokapacitná 33,42 metrová elina so šiestimi dverami!!! hehe! a ešte toto: dúfam že tie fotky výjdu pekne - hlavne tá s koliby
ALL:
noo, dnes večer som išiel 7799+7800 na linke 12 z dúbravky. ten voz je totálne dočarbaný
ozaj, čítali sa v BA novinách o tej plynofikáčii busov??? nó, mne sa to páči. aj najmä to, že v roku 2003 chcú kúpiť 100 nových busov - rozumej - Ik 280 zrejme budú končiť (alebo karosy B741??? hehe).