Prečo sa bojí Záhradník a Kadnár priznať, že si tam robia predvolebnú kampaň a zvýhodňujú cestujúcich DD, ktorí sa môžu dostať na 15min lístok do mesta zatiaľ čo inde musia prestupovať a cvakať hodinové?
Tak teraz si dožičil mojej duši pocit, že nielen v BA ale už aj v Prahe si vážia cestujúcich na nízkonákladné busy od SOR ? toto by som na Prahu nikdy nepovedal, že to dá SORu. Inak som zvedavý ako vymakajú zatváranie dverí, ktoré na Nitrianskych klbákoch od SORu riadne pokrivkáva.
ono je to skor na opak... ked si sef malej spolocnosti, staznosti beres vazne, pretoze ti ide o kožu... a to ze sa ludia (zamestnanci) stazuju, znamena, ze nieco treba zmenit a zlepsit...
v pripade velkych firiem si je nejaky vsakovaky krpaty veduci isty, ze spolocnost bude existovat dalej a miesto toho aby kritiku zobral ako nastroj na zlepsenie renome, to vyuzije ako nastroj na riadne zdrbkanie, resp. strhnutie premii, vyhadzov atd...
to iste plati aj pre verejne firmy... to ci su cestujuci spokojni nijako neovplyvnuje DPB, ktora dostava peniaze od mesta... preto je tam kazdy sef a rad vyuzije neuspech druheho (najlepsie podriadeneho) a jeho potopenie na svoje vyvyenie, povysenie, zvysenie autority...
Byt sefom akokolvek normalnej spolocnosti tak by sa mi asi tiez nepacilo keby moj zamestnanec vonku robil tej firme zle meno.. a dlho by zamestnancom nebol..
Veď v normálnej spoločnosti to ľudia nahlásia a ak sa nekoná až potom píše na verejnosť. Ja som dnes písal žiadosť na rozpočet 2009 a faktúru z prestavby Záhraníckej ulici a som zvedavý ako zareagujú. Taktiež ak do apríla nezmenia stav zástavky Matejková kde je nebezpečné vystupovať a už sa podnetom zaoberá magistrát, ktorý písal, že upozoní DPB a patrí to pod DPB takže ak nebude konať sa obrítim ešte raz na neho. Ostatné zástvky sa môžu tiež opraviť čo som písal, ale na Matejkovej je alarmujúci stav kde cestujúci zoskakujú do blata, kamenia a prasklín. ?
Aj tym "normalnym spolocnostiam" by vadilo keby ich zamestnanci sirili negativny obraz. Na to je tam ten zamestnanec aby chybu reportol vedeniu a nie verejne. Dalsia vec je ze v DPB nie je zaujem riesit veci a reportnut vedeniu evidentne nestaci..
Ale je rozdiel písať pravdu ako keď zamestnanec klame. Normálne spočnosti berú negatívne stránky normálne a snažia sa ich pozmeniť aby boli kladné, ale DPB a.s. je asi tá z toho druhého konca.
co sa tyka toho otvarania dveri tak jeden sofer uz nepamatam v akom cisle, viem len ze to bol ikarus 435 nad kazymi dverami pod vysvetlivkami pouzitia tlacidiel ma napisane :INAK VODIC ZASTAVKY POZNA A ZASTAVI, ZLTE TLACIDLO NIE JE DOPYT NA OTVORENIE DVERI ? ? ? celkom originalne... kazdy den pouzivam linky 39 a 31 a hlavne starsi cestujuci vzdy ked su pri dverach maju potrebu nieco stlacit. Na druhej strane sa mi paci pristup vodicov ktori to maju tazko na haku a su si vedomi dezorientaciou ludi (alebo im signalizacia ani len nefunguje? ? ? )
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA