Zo zastavkami na znamenie to byva vesele. Je logicke ze ak tam clovek stoji povazuje sa to za znamenie. Naopak pri vystupovani musi zazvonit, malokedy sa staci postavit k dveram.
Skor mam problem, ako poslat vodica prec. Najlepsi sposob je ho ignorovat, to vacsina po pribrzdeni pochopi. Akonahle davam nejake znamenie (posielam ho dalej) zastavuje. S Majklom sa nam stalo, ze sme naprv posielali vodica prec, potom ignorovali a napokon na nemu otazku pokrutili hlavou. Vysledkom bolo ze zastal a dobehli dvaja ludia co nastupili.
Keby hned palil dalej, nikoho nezoberie a ti ludia si usetria beh
Skor mam problem, ako poslat vodica prec. Najlepsi sposob je ho ignorovat, to vacsina po pribrzdeni pochopi. Akonahle davam nejake znamenie (posielam ho dalej) zastavuje. S Majklom sa nam stalo, ze sme naprv posielali vodica prec, potom ignorovali a napokon na nemu otazku pokrutili hlavou. Vysledkom bolo ze zastal a dobehli dvaja ludia co nastupili.
Keby hned palil dalej, nikoho nezoberie a ti ludia si usetria beh
Cakal som aj pokracovanie, no bohuzial.
Turbo
Neverim, ze elektricka na DD je dvakrat drahsia ako trolejbus, v tom bude mat prsty nejaky odporca elektriciek, mozno isty Lunacek. Vsak na elektricku staci spravit trat a presmerovat jednu linku z Karlovky na DD. Napr. linku 9. Meniaren asi netreba, ta co tam je to utiahne. Na trolejbus treba tahat dlhe pripojne vetvy, samotnu trat na DD, kupit aspon 15 az 20 novych trolejbusov (pri cene cca 15 mil. Sk za kus) + novu meniaren. Nemyslim si ze ta co tam je utiahne celu Mlynsku dolinu + subezny usek s elektrickou + DD. Navyse je to pre cestujuceho rovnako atraktivna ako autobus, lebo musi prestupovat, pripadne bude stat v zapche (32). Okrem toho je sidlisko DD dost velike na nieco kapacitnejsie ako klbovy trolejbus, tramvaj (2xT) je tam akurat. Co si myslite vy? Strasne by ma zaujimalo odkial ma starost Karlovky take informacie ze elektricka ja dvakrat drahsia, neverim tomu! Co si myslite vy?