K clnku Trolejbusová doprava na Dlhých dieloch:
Neverim, ze elektricka na DD je dvakrat drahsia ako trolejbus, v tom bude mat prsty nejaky odporca elektriciek, mozno isty Lunacek. Vsak na elektricku staci spravit trat a presmerovat jednu linku z Karlovky na DD. Napr. linku 9. Meniaren asi netreba, ta co tam je to utiahne. Na trolejbus treba tahat dlhe pripojne vetvy, samotnu trat na DD, kupit aspon 15 az 20 novych trolejbusov (pri cene cca 15 mil. Sk za kus) + novu meniaren. Nemyslim si ze ta co tam je utiahne celu Mlynsku dolinu + subezny usek s elektrickou + DD. Navyse je to pre cestujuceho rovnako atraktivna ako autobus, lebo musi prestupovat, pripadne bude stat v zapche (32). Okrem toho je sidlisko DD dost velike na nieco kapacitnejsie ako klbovy trolejbus, tramvaj (2xT) je tam akurat. Co si myslite vy? Strasne by ma zaujimalo odkial ma starost Karlovky take informacie ze elektricka ja dvakrat drahsia, neverim tomu! Co si myslite vy?
Neverim, ze elektricka na DD je dvakrat drahsia ako trolejbus, v tom bude mat prsty nejaky odporca elektriciek, mozno isty Lunacek. Vsak na elektricku staci spravit trat a presmerovat jednu linku z Karlovky na DD. Napr. linku 9. Meniaren asi netreba, ta co tam je to utiahne. Na trolejbus treba tahat dlhe pripojne vetvy, samotnu trat na DD, kupit aspon 15 az 20 novych trolejbusov (pri cene cca 15 mil. Sk za kus) + novu meniaren. Nemyslim si ze ta co tam je utiahne celu Mlynsku dolinu + subezny usek s elektrickou + DD. Navyse je to pre cestujuceho rovnako atraktivna ako autobus, lebo musi prestupovat, pripadne bude stat v zapche (32). Okrem toho je sidlisko DD dost velike na nieco kapacitnejsie ako klbovy trolejbus, tramvaj (2xT) je tam akurat. Co si myslite vy? Strasne by ma zaujimalo odkial ma starost Karlovky take informacie ze elektricka ja dvakrat drahsia, neverim tomu! Co si myslite vy?
Riesenim by bolo znepravidelnenie intervalu na linke c. 22, ale to zasa nesedi s linkou c. 20 a samotne preplnovanie linky c. 34 je dovodom, aby som upustil od tohto navrhu. Taktiez okruh DNV - Racianske myto - DNV by vnasal nepravidelnosti na linku.
Turbo
(tema linka 21 - Mokrohajska) Keby len cez vikned. Aj cez tyzden tam nikto nenastupuje! Ked uz skola silou mocou chce aby to tam zastavovalo, tak NA ZNAMENIE!!! Potom by sa ukazalo aka vyuzita ta zastavka je. Pripadne spravit to tak, ze linka 21 tam bude zastavovat iba v urcitom case, a aj to na znamenie. Ale uz tusim aky bude dovod preco by to tak neslo spravit. Totiz dovodom budu nasi blby cestujuci, ktori nebudu schopny pochopit preco maju linke 21 zamavat a ostatnym nie. Podla mna sa to vyriesit da. Jednoducho: Na terciku sa napise "Mokrohajska", pod tym linky. Pod tym "Na znamenie pre" a tam 21. V autobuse by na vnutornom displeji blikalo "zastavka na znamenie". To je taky problem??? Dobre, ta hrstka ludi co tam nastupuje na linku 21 mozno bude nadavat, ale vacsina ludi z DNV bude spokojna. Ake u nas to nebude, lebo je hentaky dovod a taky dovod a tamto a toto a basta! Naco hladat ine riesenie, ked aj takto to funguje, ze? Bohuzial. Este si teraz niekto zmysli aby 21 zastavovala aj na zastavke Polnohospodarske uciliste. Miesto spomalovania liniek nech sa radsej kompetentny spytaju vodicov ako casto na zastavke Mokrohajska niekto do linky 21 nastupuje/vystupuje. Oni maju o tom asi najlepsi prehlad, ked tam cely den jazdia.