Reply on: MiroBA #122471:
"Napríklad smer Záhorie alebo do Devínskej Novej Vsi, by bol jednoznačne tým to spojom výhodnejší. Dokonca myslím že medzi Stupavou a Devínskou nie je žiadna linka. Ja by som tomu dal nejakú šancu."Neviem, neviem, či ľudí cestujúcich v trase Stupava - Devínska Nová Ves by bolo toľko, aby sa zaplnil vlak (aj keby to bola len tá sólo 810). Čo myslíš, prečo tam asi už v sedemdesiatych rokoch bola zastavená osobná doprava? Ja osobne som fanatik do železníc a zvlášť takýchto lokálok a som rád za každú fungujúcu lokálku. Ale zas keď nevidím jej využitie... ?
Emo
Zbytočne veľa liniek. Je lepšie mať menej liniek (kvôli prehľadnosti), ale samozrejme tak, aby obsluhovali všetky radiály a mali hustý interval.
"Doplnkové linky by mali celodenný interval okolo 20-30min a slúžili by ako výhodné spojenie niektorých ulíc v meste(Obchodná, Vazovova, Špitálska) cez ktoré nosné linky neprechádzajú z danej časti mesta. Tieto linky by nepremávali počas rannej špičky."
Podľa mňa nie je vhodné v špičke vynechávať niektoré ulice v centre. Veď práve vtedy tam chodí najviac ľudí!
"Linka 15 nosná linka - Petržalka, Nám SNP, Obchodná, Hlavná stanica
Linka 16 nosná linka - Petržalka -Šafárikovo nám. -výpomoc linke č 15 do centra mesta.
"Linka 18 doplnková linka - Petržalka - Šafárikovo námestie, jednosmerne Nám SNP, Obchodná,Vazovova,Špitálska - Šafárikovo námestie - Petržalka"
Tri linky do Petržalky sa mi zdajú byť veľa. Podľa mňa by stačili 15 a 18, pričom 18 by v úseku Petržalka - Šafárikovo nám. slúžila aj ako výpomoc pre 15.