"Liniek by bolo celkovo 14 (po dostavbe Petržalskej radiály 17). Z toho 8 nosných s hustým intervalom, 1 kvázi turistická a 5 doplnkových s riedkym intervalom. 13 by bolo radiálnych, 1 diametrálna špičková."
Zbytočne veľa liniek. Je lepšie mať menej liniek (kvôli prehľadnosti), ale samozrejme tak, aby obsluhovali všetky radiály a mali hustý interval.
"Doplnkové linky by mali celodenný interval okolo 20-30min a slúžili by ako výhodné spojenie niektorých ulíc v meste(Obchodná, Vazovova, Špitálska) cez ktoré nosné linky neprechádzajú z danej časti mesta. Tieto linky by nepremávali počas rannej špičky."
Podľa mňa nie je vhodné v špičke vynechávať niektoré ulice v centre. Veď práve vtedy tam chodí najviac ľudí!
"Linka 15 nosná linka - Petržalka, Nám SNP, Obchodná, Hlavná stanica
Linka 16 nosná linka - Petržalka -Šafárikovo nám. -výpomoc linke č 15 do centra mesta.
"Linka 18 doplnková linka - Petržalka - Šafárikovo námestie, jednosmerne Nám SNP, Obchodná,Vazovova,Špitálska - Šafárikovo námestie - Petržalka"
Tri linky do Petržalky sa mi zdajú byť veľa. Podľa mňa by stačili 15 a 18, pričom 18 by v úseku Petržalka - Šafárikovo nám. slúžila aj ako výpomoc pre 15.
Kompletne zvrátené.
Najprv si nájdi v hostórií "evergreen" tému linkového vedenia El. Opakovala sa veľa krát a tých návrhov tu je asi 300...
a k samotnému Tvojmu..
- na tie intervaly a trasy by si nezohnal vodičov ani vozy
- nehovoriac o tom že nerešpektuješ prepravné prúdy
- a aby boli vozy ako tak obsadené aj v sedele víkendy a večer museli by tam chodiť sóla
- a to je o čom linka s intervalom 20-30 min?!?!?
- prevez sa dva tri krát linkami 2 či 3i od Pionierskej/Novej doby na Halvnú stanicu a späť v rôzne obdobia pracovného dňa a víkendu a potom dám uvidíš či Tvoj názor o nutnosti priamej električkovej linky na Hl. St náhodou nie je blbosť.
Aký má zmysel na Zlaté piesky dať 2 nosné linky + 1 doplnkovú (dnes tam jadí 2 celodenne a 4 tuším v špičke iba) a do Dúbravky dať 1 doplnkovú a 1 nosnú? Prečo po Obchodnej ide tak veľa liniek (1A, 1B, 5, 6, 7, 9, 13), keď ide o ulicu na ktorej má byť čo nejmenej liniek, nakoľko to je pešia zóna? Prečo navrhuješ všetky linky viesť v smere špitálska-SNP-obchodná? Katastrofa. toľko môj názor.
Tento návrh by potreboval aj zmeny v CP a dosť značné nakoľko nechať závislosť na Šaf. námestie celej západnej Bratislavy na linku 12... A teraz je to dobré, že tadiaľ jazdí aj 4ka a 12tka lebo sa vzájomne dopĺňajú. To je len jedno vytknutie. Iné linky moc nepoznám okrem tých, ktoré využívam čo jazdia do západnej BA.
Ruž môe #122743 MiroBA: je to blbost to už môže byt 1C...1X a nemusia byt ine čisla a ludia s Dúbravky už môžu prestupovat s kuframi na stanicu?alebo maju šlapat s pod stanice peši.Dubravka je v druhom pasme atí čo si platia obe pasma maju byt v nevýhode to kde žiješ už si ako ten cap zahradnik
Nemyslel som ten výbuch vážne ale štve ma,že namiesto toho aby si reagoval na podstatu príspevku a síce, roztrištenosť v jednotnosti intervalov medzi trolejbusovými linkami sa tam chytáš takej blbosti ako je to, že som 30 min interval pripísal 209 a ty si myslel, že aj 204 a 205...
To si ma riadna nasral keď si myslíš, že ja nepoznám intervaly liniek v BA ? tých 30min som dal do zátvorky za linku 209 a platilo to na linku 209, nie na 204 a 205!
Síce neviem kto aký bude mať na to názor, ale aspoň dokončím tú myšlienku a predstavím môj návrch na Električkové linkovanie v BA. Zameral som sa hlavne na jestvujúcu sieť a plánovanú Petržalskú radiálu.
Liniek by bolo celkovo 14 (po dostavbe Petržalskej radiály 17). Z toho 8 nosných s hustým intervalom, 1 kvázi turistická a 5 doplnkových s riedkym intervalom. 13 by bolo radiálnych, 1 diametrálna špičková.
Nosné linky by mali v špičke interval 4-6min a čo najkratšou trasou by spájali s danou časťou mesta Hlavnú stanicu alebo hlavný uzlový prestupný bod Šafárikovo Námestie.
Doplnkové linky by mali celodenný interval okolo 20-30min a slúžili by ako výhodné spojenie niektorých ulíc v meste(Obchodná, Vazovova, Špitálska) cez ktoré nosné linky neprechádzajú z danej časti mesta. Tieto linky by nepremávali počas rannej špičky.
Špičková dimetrálna doplnková linka by čiastočne spájala dve protiľahlé mestké časti(Karl. Ves - Gašt. Hájik) a vypomáhla by nosným linkám s intervalom 6 - 12minút.
Pre lepšiu orientáciu sa držím súčasného číslovania a je len orientačné.
Linka 1A nosná linka - Trasa: Karlová VEs - Tunel - Obchodná - Hlavná Stanica. Účel je prepojiť hlavne Karlovej vsi, okolie Botanickej Záhrady a PKO s Hlavnou stanicou. Do Dúbravky tento spoj viesť nie je treba, pretože pre spojenie Dúbravky s Hl. stanicou by bola autobusová určené linka napr. 34 s podstatne kratšou trasou cez Patrónku.
Linka 1B doplnková linka - trasa: Dúbravka - Tunel - jednosmerne Obchodná, Vazovova, Špitálska, Nám SNP - Tunel - Dúbravka.
Linka 2 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy
Linka 3 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy
Linka 4 nosná linka - Zo Zlatých Pieskov po súčasnej trase skrátená po Nám. Ľ. Štúra a cez Šafárikovo námestie naspäť.
Linka 5 špičková doplnková linka - trasa: po súčasnej trase skrátená po Karlovú Ves a Gaštanový Hájik
Linka 6 doplnková linka - trasa: Zlaté Piesky - zachádzka Žel. Stanica Nové mesto, jednosmerne Krížna,Špitálska,Nám SNP,Obchodná,Vazovova, Žel. stanica Nové Mesto - Zlaté Piesky.
Tu vystáva otázka či na Žel. stanicu Nové mesto nechať zachádzať túto linku alebo obsluhovať alebo zaviesť zvlášť dalšiu linku.
Linka 7 doplnková linka -súčasná trasa s predĺžením až do Rače.
Linka 8 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy
Linka 9 doplnková linka -Po Vazovovu po súčasnej trase, ďalej jednosmerne Špitálska,Nám SNP,Obchodná,Vazovova kde by sa napojila na súčasnú trasu.
Linka 11 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy
Linka 12 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy
Linka 13 turistická linka - bez zmeny súčasnej trasy
Linka 14 nosná linka - bez zmeny súčasnej trasy
(Linka 17 - zrušená)
Plánované električkové linky:
Linka 15 nosná linka - Petržalka, Nám SNP, Obchodná, Hlavná stanica
Linka 16 nosná linka - Petržalka -Šafárikovo nám. -výpomoc linke č 15 do centra mesta.
Linka 18 doplnková linka - Petržalka - Šafárikovo námestie, jednosmerne Nám SNP, Obchodná,Vazovova,Špitálska - Šafárikovo námestie - Petržalka
este by som bral spojenie internatov so stanicou.. to by bolo opodstatnene, lebo takyto prepravny prud tu proste existuje a vzdy bude... ale s kazdou MC ?
neviem kto cestuje každy den na stanicu s kuframi to musi byt magor a ak je to len par krat do roka tak to presstupovanie mu nezaškodi v ramci zvyšovania kondicie
Nedristaj!
"ak by sa stala porucha na budúcej Petržalskej trati bol by tiež odpísaná" - Trt makovy. Ak by sa stala porucha na buducej Petrzalskej trati (ktora nebude) tak sa elektricky budu tocit na Safku a naspat pojdu do Race.
"Na tom plániku chýba priame spojenie Rače s Hlavnou stanicou " - A co teraz? Tak cestujuci prestupi na Vazovovej.
"Dalej zbytočné je prepojenie Hlavnej stanice a stanice Nové mesto" - Ak ti nedoslo tak ide o prepojenie Hlavnej stanice a Vajnorskej. To je rovnaky drist ako staznosti ze linka 99 je vyhliadkova jazda po Petrzalke. Nikto ta nenuti ist celu trasu.
Re #122733 MiroBA: Nie je.
Prosim, nedristaj o tom ako vsetci hufne kazdy den cestuju s pat kuframi na stanicu. Predstav si ze v Kodani som siel s kufrom na letisko, prestupoval som (dokonca som liezol do metra) a aha, zijem.
A nie je to dobré?
Ja som za to aby každá mestká časť mala aspoň na jednu zo staníc buď hlavnú železničnú alebo autobusovú priamy spoj.
Dôvody sú opotstatnené -na stanice chodí vždy zvýšený počet ľudí často aj s rozmernou batožinou. Netreba zabúdať hlavne aj na starších a imobilných ľudí.
Predpokladám, že ani tebe by sa nechcelo ísť na stanicu z dvoma ťažkými kuframi a ešte prestupovať a dokonca ešte nie na tej istej zastávke.
Síce teraz ma napadá, že tá Rača v podstate žel. stanicu má a tak spojenie Rača - Hlavná stanica je možné aj priamo vlakom. Ale to by chcelo aby v tom úseku chodili vlaky vo voľačo častejších intervaloch (na to by plne postačoval návrh BID) a tá električka má predsa len výhodnejšiu polohu cez stred mestkej časti a železnica je na kraji.
k poškodeniu čoho by došlo ? A keď predĺžiš súpravy, nezistíš, že sa Ti na zastávky zmestí potom už len jedna ? Kapacitu zvýšili, rychlosť zmenšili - riešenie ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mirec964