XxX > Ak sa nemylim, tak:
- povodne existovala jedna Agatova ul., ktora zacinala v Lamaci a siahala az po Technicke sklo (po tejto ceste jazdievala linka c. 41)
- potom sa postavila dialnica a Agatova ulica bola fyzicky predelena touto dialnicou
- postupnou vystavbou sidliska v Dubravke a trvalym prerusenim Agatovej ul. sa postupne stracal vyznam povodneho spolocneho oznacenia pre obe casti ulice
- v roku 1992 sa napokon Lamacska cast Agataovej ul. premenovala na Furmansku. Dubravska cast existuje nadalej pod oznacenim Agatova.
Z toho by malo vyplyvat, ze oznacenie zastavky MHD Furmanska je miestopisne nespravne.
Co sa tyka tej linky 22 + 34 - nedoslo by tam k navyseniu nakladov, pretoze by sa jednalo len o zlucenie existujucich spojov linky c. 22 (premavka len v spicke v intervale 15 min.) so spojmi linky c. 34. Ba dokonca by sa takyto zlucenim spojov 4x za hodinu usetril dnes dvojmo prechazdany usek Pri krizi - Alexyho (prienik tras liniek c. 22 a 34). Tento usek je dlhy 1 125 m. To znamena, ze ak vynasobime pocet spojov linky c. 22 za den (vykonava sa 30 spojov v jednom + 31 spojov v druhom smere, t.j. spolu 61 spojov) a kilometricku dlzku tohto useku (1,125 km) zistime, ze DPB by takto denne (t.j. kazdy den) usetril cca 68,625 km !!! Okrem toho by sa rozsirili moznosti pre obyvatelov DNV, i ked povedzme si uprimne, zhorsili by sa podmienky pre obyvatelov Dubravky (ludia z DNV by sa trepali do spojov povodne "dubravskych").
Okrem toho by sa ustrene mnozstvo nafty (68,6 km/den) trochu zmensilo nasadenim klbovych vozidiel aj na usek DNV - Dubravka (miesto povodnych solo vozidiel na linke c. 22).
- povodne existovala jedna Agatova ul., ktora zacinala v Lamaci a siahala az po Technicke sklo (po tejto ceste jazdievala linka c. 41)
- potom sa postavila dialnica a Agatova ulica bola fyzicky predelena touto dialnicou
- postupnou vystavbou sidliska v Dubravke a trvalym prerusenim Agatovej ul. sa postupne stracal vyznam povodneho spolocneho oznacenia pre obe casti ulice
- v roku 1992 sa napokon Lamacska cast Agataovej ul. premenovala na Furmansku. Dubravska cast existuje nadalej pod oznacenim Agatova.
Z toho by malo vyplyvat, ze oznacenie zastavky MHD Furmanska je miestopisne nespravne.
Co sa tyka tej linky 22 + 34 - nedoslo by tam k navyseniu nakladov, pretoze by sa jednalo len o zlucenie existujucich spojov linky c. 22 (premavka len v spicke v intervale 15 min.) so spojmi linky c. 34. Ba dokonca by sa takyto zlucenim spojov 4x za hodinu usetril dnes dvojmo prechazdany usek Pri krizi - Alexyho (prienik tras liniek c. 22 a 34). Tento usek je dlhy 1 125 m. To znamena, ze ak vynasobime pocet spojov linky c. 22 za den (vykonava sa 30 spojov v jednom + 31 spojov v druhom smere, t.j. spolu 61 spojov) a kilometricku dlzku tohto useku (1,125 km) zistime, ze DPB by takto denne (t.j. kazdy den) usetril cca 68,625 km !!! Okrem toho by sa rozsirili moznosti pre obyvatelov DNV, i ked povedzme si uprimne, zhorsili by sa podmienky pre obyvatelov Dubravky (ludia z DNV by sa trepali do spojov povodne "dubravskych").
Okrem toho by sa ustrene mnozstvo nafty (68,6 km/den) trochu zmensilo nasadenim klbovych vozidiel aj na usek DNV - Dubravka (miesto povodnych solo vozidiel na linke c. 22).
Kristof
Jaro, Frenky> Oni totizto premavaju aj v lete, takze ostava len moznost sluzobne vozy, z coho som neni mudry. Viem vsak, ze robia hrozny (taky membranovity) hluk a narusaju tym nocny klud a pritom neberu ludi. Planujem si dat vypracovat hygienicky posudok a docielit nejaku napravu. Mozno staci brusenie kolajnic.