Reply on: S499.1023 #122403:
Presnú ekvivalentu by som musel pohľadať. Ale určite po celom okolí Berlína chodia kade-tade prímestké vlaky vlastne aj všetkých velkých miest Lipsko, Hamburg, Hannover...
No ono je pravda že je o 8km dlhšia, ale hlavnú výhodu vidím v tom že vlak nemusí stať na semafóroch a pod. Sám vieš že na Patrónke a Pražskej ceste, križovatke pri SAV situácia nie je ružová. A treba myslieť aj na zimu, koľko razy hore Pražskou išli autobusy krokom? Neviem ono by to bolo zaujímavé odskúšať čo by skorej bolo v BA na stanici či vlak alebo autobus...tažko hovoriť dopredu lebo taký experiment ešte nebol, ...možno máš aj pravdu.
. Keby sa bolo stihlo dostavať predĺženie do Jablonice, mohlo to mať zmysel ako kratšia cesta, než cez Kúty alebo Trnavu. Takto je to trať nikam. Predpokladám, že vieš, kde je v Plaveckom Mikuláši, presnejšie povedané v poliach za Plaveckým Mikulášom, stanica?
MiroBA
Trolejbusy do Stupavy, inak to nie je tiež zlá myslienka, prečo by nebola ked na Ukrainskom Kryme môže trať prekonávať celé pohorie...Ale u nás si na to veru dobre počkáme, však nie sú schopní poondiatých pár km prepojiť sieť s traťou Dlhé Diely.
Rozhodne pohyb ľudí tam na to je. Ale skorej by som preferoval ozaj tú železnicu pretože je menej zraniteľná.