Boli sme tam hneď na začiatku januára 2008. Celou cestou nebolo treba nič preliezať, akurát cez diaľnicu sme prebehli (bolo to cez víkend, takže sa dalo), ale keď sa neodvážiš, je ponad ňu kúsok od trasy aj nadjazd. Cez hranicu sme prechádzali po ceste, vzhľadom na to, že pod colnicou bol pozostatok nejakého plota. Na rakúskej strane je, hneď za hangárom pred ktorým vystavujú nejaké lode, budova bývalej stanice Berg. Cestou od nej nás síce zastavila okolo prechádzajúca rakúska policajná hliadka, ale len sa spýtali čo tam robíme, skontrolovali nám doklady a vraveli, že nemáme fotiť hraničné objekty.
Ak sa tam chcete vypraviť (rád sa pridám) odporúčam v zime, najlepšie keď mrzne. Síce tam dosť fúka (treba sa dobre obliecť), ale keďže značná časť cesty vedie cez polia a teleso trate je značne zarastené, ísť tam v inú dobu nemá zmysel. Buď je človek celý od blata, alebo v tej burine nič z trate neuvidí. http://tinyurl.com/c7t6th
Ja sa tiež pojdem niekedy v rámci vzchádzky po tom podívať, by ma zaujúmalo, že kde to vlastne na naše hranice ústi, lebo tá trať musela ísť potom nejako okolo Matadorky v miestach Bratskej keď sa spomína že v minulosti tá trať mala aj zastávku Kopčany.
Ako myslíš, že Iveco si chce udržať monopol?
Veď dodali zatial len tie minibusy aj to bola spolupráca s inou firmou. Ja čo viem, že Iveco vyrába akurát motory do vozidiel. Alebo ako to presnejšie je Alebo sa to myslí tak, že to aj autorizovaný dodávateľ určitých typov vozidiel
Ja vsádzam na Mercedes skôr, Iveco mi pripadá, že si tu chce silou mocou udržať monopol ? keby som sem na SVK došiel dnes, tak by som neveril, že tu sa chce len každý silou mocou rozťahovať, aj keby mu malo končatiny urvať ?
Ty máš asi na mysli zastávku "Pri Habánskom mlyne", ktorá sa kedysi volala ZOO. Tú stále nesprevádzkovali. Ani medializácia v Bratislavských novinách pred časom tomu akosi nepomohla...
Zastávka "ZOO", ktorú patrik spomína, je v skutočnosti nedávno premenovaná zastávka "Slávičie údolie".
Aj ja by som mal záujem, keď bude krajšie počasie. ? Zdá sa mi, že zákazník dávnejšie tiež niečo nafotil (vo Wolfsthale) a je to na imhd, no neviem to nájsť. V časti "Viedenská električka" vo Fotogalérii imhd som súčasné fotky našiel iba dve.
Diki ? Chcem si totiž niekedy pozrieť Hainburg i pofotiť. Ešte by mala 901čka nadvazovať na odchody vlakov hádam. Ozaj je škoda tej premrštenej tarify na 901čke. Keby bola tarifa ako na zvyšok siete MHD by to aj viac ľudí využívalo ale ked rakušáci to nechceli čo už...
To by bolo v poho keby to vyhral Mercedes, konečne schopné busy pre Hl. mesto SR. Však DPB poslednú dobu len zaobstaráva všakovaké lacné šunty. Iveco aj poriadne ešte neodskúšané Tedomy, SORy BN s totálne odfláknutým dizajnom, ojazdené Karosy...
Zišlo by sa ešte aj tak 20ks Capacity pre 93 a 95.
MiroBA
Ako myslíš, že Iveco si chce udržať monopol?
Veď dodali zatial len tie minibusy aj to bola spolupráca s inou firmou. Ja čo viem, že Iveco vyrába akurát motory do vozidiel. Alebo ako to presnejšie je