Reply on: Ámos #121623:
To vôbec nie je pravda. Ak si pozrieš môj návrh, tak v ňom sú obslúžené všetky obce BSK s výnimkou dole menovaných. Tieto nie sú obslúžené nie z toho dôvodu, že by som ich obslúžiť nechcel, ale z toho, že takto na rýchlo som nemal ich obsluhu doriešenú.Nočné linky však obsluhujú obce, a nie každú ich ulicu alebo štvrť. To je aj príklad Harmónie. Však by bola obslúžená linkou z Modry na Dubovú. Cestujúci do Harmónie môže vystúpiť na Partizánskej a cez Puškinovu prísť priamo k svojmu obydliu. Myslím, že hoc aj 20 minútová prechádzka je stále lepšia ako celú noc žiadna doprava. Ak by však do Harmónie cestovalo v každom spoji aspoň 5 ľudí a bude to realizovateľné, tak tá linka tam kľudne zachádzať môže. Len sa obávam, že hneď potom ti bude chýbať aj linka na Zochovu Chatu, Hrad Červený kameň...
Ike
Devínska Nová Ves je súčasť Bratislavy a jej obyvatelia odvádzajú dane 50:50 do mestskej časti a do Bratislavy... Práve z tých 50% (každá MČ odvádza 50:50) sa financujú veci spojené s celobratislavského hľadiska...
DPB patrí 100% mestu a to vykonáva verejnú dopravu pre Bratislavu a všetky jej časti... Preto je nespravodlivé, že niektoré časti platia viac a niektoré menej, keď všetky platia rovnakým dielom...
Stupava do BA neprispieva nijako, preto k nej pochopiteľne Bratislava pristupuje inak... Keď si bude Stupava platiť MHD, tak prosím....
To čo splietaš ty, nemá nič spoločné s verejnými záujmami mesta Bratislava ale verejným záujmom Bratislavského kraja... Nočná doprava na úrovni Bratislavy existuje a viac nás to nezaujíma, tá existuje
Chýba regionálna...
Niektoré obce sú také, že sem chodí autobus trikrát za deň, preto je hlúposť aby sem chodil nočák... Nočák by mal chodiŤ najmä do tých obcí, kde je to rentabilné... Tabou spomínaná Harmónia rentabilná nie je...
Šamorín som tam pridal s tým, že úsek vrámci okresu DS by financoval TTSK... Je to z dôvodu, že Šamorín síce nie je BSK, ale veľa ľudí sem dochádza... Šamorín má podobnú polohu voči BA ako Stupava, čiže ak by TTSK preplatil ten úsek, tak by mohli byť na rovnakej úrovni...
... rovnako by mohla byť z hľadiska nočnej dopravy aj DNV a Stupava, ak by Stupava platila rovnako ako DNV...
toto je spravodlivosť...