Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: yves #121364:
Zrejme ani ty linkou 63 necestuješ. Prevádzkovať ju trolejbusom je dobrý nápad, sám som nad ním už dávno uvažoval. A cesta na Letisko by sa predĺžila až o neuveriteľné 3 minúty. Stačí si odrátať čakania na zastávkach (a tiež brať do úvahy, že linka 30 má zachádzku do starého Lamača):
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef21292e252a2f3033ef2f302523ea&lang=&z1k=1335&z2x=Letisko&odpr=0&datum=23.01.2009&cas=20%3A40&mnp=2&np=5&ptyp=0&rch=1
Reply on: 810zssk #121342:
Aj pekné vzhľadom na to, že na námestí nemusia byť stĺpy. V BA si to však predstaviť nechcem v rukách tých ľudí čo tu majú teraz moc. Dopadlo by to tak, že električky na trať do Petržalky by sa museli celú noc nabíjať vo vozovni aby vydržali premávať na batérie. Takže tieto obrázky radšej ututlať pred niekým koho by to mohlo moc inšpirovať. Našťastie neexistujú trolejbusy na takéto batérie. To by potom mali Dlhé diely trolejbusy bez trolejí lebo tie trolejbusy by sa nabíjali celé noci vo vozovniach a jazdili na batérie ? vzhľadom na to, že by tak museli ťahať dlhý čas by aj tie batérie museli byť úmerne tomu veľké... ?
Otázka mimo tému... Čítal som článok a v ňom je aj toto: "Dopravní podnik má celkem získat 60 tramvají 14T, nyní pokračuje dodávka několika posledních. Jedna 14T vyjde na více než 50 milionů korun. V dalších letech chce dopravní podnik nakoupit ještě 250 kusů plně nízkopodlažního modelu 15T, který by díky otočným podvozkům měl mít lepší jízdní vlastnosti"

Je to článok o dopravnom podniku v Prahe a preto sa mi naskytá otázka odkiaľ majú na to peniaze? Nevie niekto? Z eurofondov? Zo štátnej dotácie alebo ako? Lebo sa mi zdá dosť futuristické ak by ich mal z vlastných zdrojov.
Reply on: Vladimír #121367:
Zas ale nie je to nejak odľahlá časť od Brna nie? Len je to v inej tarifnej zóne, teda tej prímestskej. Ale vzdialenosť to je (vzdušnou čiarou) dačo pod 6km od Šlapaníc (Budínská) do centra (Zelený trh) a napr. taký stred Vrakune (bral som križovatku Uzbecká x Kazanská) po centrum (Hodžovo nám.) je 7,5km. Trate sú dlhé nasledovne : Šlapanice - Hlavní nádraží je 6,8 km, po trase linky 202 - Rajská - Dolné hony to je 9,7km trate.
Reply on: Kakke #121368:
hehe, jasne, to ma nenapadlo ? ? ?
Reply on: Ike #121363:
Ivanská cesta ?
Reply on: yves #121364:
Pridá sa druhá trolejbusová stopa pre expresné linky ako na Kryme ?
Reply on: Kakke #121360:
L31 z Hlavního nádraží (zóna 100) do obce Šlapanice (zóna 610).

http://www.idsjmk.cz/jrady/031.pdf
Reply on: Ike #121363:
Inak keď je pri tom trolejbuse do Dúbravky, tak nikdy som ešte nevidel plány na trolejbus do Dúbravky. Síce som videl nejaké návrhy električky cez Polianky a Harmincovu ale trolejbus v tej lokalite ešte nikdy. Bola by tam lepšia električka alebo trolejbus. Dala by sa tam električka vôbec realizovať na trase SAV - Pražská - Patrónka - Polianky - Harmincova?
Reply on: Kakke #121360:
Je to obec Šlapanice a jazdí tam trolejbus 31.
Reply on: 810zssk #121340:
Ty asi L63 necestujes ked pises to co pises, asi ako dlho by podla teba isla na to letisko? 90 minut? To by malo velky uspech taka zmena ☠ . Na niektore linky sa trolejbusy jednoducho nehodia.
Reply on: intony #121348:
myslel som 64 😃
Reply on: Ike #121361:
tam je aj nejaka 60?:D
Reply on: intony #121348:
Ta 60 sa bude vznasat ponad D2?
Reply on: 810zssk #121344:
A to do ktorej časti chodí? Neni to cez Slatinu na Tuřany, alebo tie sú ešte v 100 a 101 pásme?
Reply on: 810zssk #121338:
Však zatrolejovať Mlynskú dolinu pre linku 32. Neskôr to bude po zatrolejovaní Lamača využívať aj 30, pridať sa má Slávičie údolie - 31 a 39. Takže trať bude mať v úseku Slávičie údolie - Lafranconi viac než slušné využitie. A po nábreží to istia 30,31 a 39.
Nespomínam žiadne nové, neexistujúce linky, držím sa len tých čo existujú takže žiadne prognózy a kryštálové gule ?
Reply on: Valec #121336:
Keď ten dom padne... tak také plány sú "milé", hlavne asi najviac potešia toho kto ten dom vlastní alebo v ňom býva a určite to nepredá lacno, resp. môže tam vystavať aj za neho náhradu alebo to predá iniciatívnemu investorovi. Mať dačo pri Kollárku v centre zas nie je najhoršie lákadlo pre investorov.
Reply on: Kakke #121355:
Točiť by sa mohla cez nadjazd na Kapucínskej.
Reply on: Ámos #121334:
To mi je jasné. Len akoto, že taká volovina v tom návrhu prešla? To ten magor dostal len ulice bez stavebných objektov alebo to ignoroval?
Reply on: Mike #121332:
Hlavne čo by určite bolo pozitívne keby sa 41 vrátila do intervalu 15/30/15//30. Pre cestujúcich zo stanice je 41 zaujímavá po Búdkovú maximálne, ďalej určite dajú prednosť 93 na Hodžko a odtiaľ trolejbusmi 203,207 a 208. Z druhého konca keby premávala až na Hodžovo, tak by ju využívali popri trolejbusoch ľudia ako alternatívu. Len mi nenapadá kde by sa tam 41 na Hodžku otočila, keď je to umožnené len pre vozidlá prichádzajúce od Nám. 1. mája a potom pre tie čo prichádzajú od Staromestskej. Jedine, žeby linka šla potom k Zochovej a po Zochovej, Kozej alebo Zámockej by odbočila späť k Šulekovej na trasu k Hlavnej stanici.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.