ja by som bol za lenže sa bojím, že to asi zabudli vymazať 84ku. aj keď.. v prípade potreby 8 Su na 88 a 4 na 96, ostáva ešte 8 vozov (práve na 84?) + 1216 a tuším 1203 (či čo to vlastne malo nedávno tú búračku)
Re #121022 M3go: 22 SU stálo tuším tesne nad 200 mil. (202,5?) vtedajších korún
Presne tak Aj to ze vyuzivas MHD je urcita pohodlnost, poznam jedneho.. exota.. co ide denne peso trasu od Svantnerovej zhruba po konecnu Karlova Ves
Vacsina veci co si spomenul (s vynimkou tej donasky atd. - tam velmi ina moznost ako IAD nie je) len dokazuje neschopnost mesta a kraja zabezpecit aby VHD bola konkurenciou.
Predstav si ze by sme mali obrovsku siet buspruhov a elektriciek. Nove klimatizovane vozidla, dobre intervaly a socky by boli vyhadzovane. Tvoje body 1 a 2 by odpadli a VHD by sa stala vyuzivanejsiou - bola by rychlejsia a mozno by si bol po tej ceste menej vycerpany (kratsia a nemusis sa sustredit na soferovanie).
Podobne nocna doprava v kraji.. Viem si predstavit ten "megarozjazd" na hlavnej stanici - vo vybranych hodinach by neodchadzala len MHD, ale aj vlaky ku ktorym by dalej nadvazovali nocne primestske autobusy (v pripade potreby by niekolko z nich zacinalo uz na hlavnej stanici)..
pohodlnosť... to nie je len o pohodlnosti pohodlnosť je príliš nejasná a nedefinovateľná veličina... v podstate o pohodlnosti je aj MHD (veď môžeš ísť peši) alebo napr. výťahy a pod...
častokrát je to ale aj o praktickosti...
napríklad mám zamestnanie ďaleko od domova... V zime keď idem VHD tak mi cesta
1) dlho trvá
2) som po ceste vyčerpaný
3) môžem nachladnúť od spolucestujúcich
všetky faktory potom rapídne znižujú môj pracovný výkon.. + miesto času, čo trávim v VHD môžem už pracovať...
to bol len príklad...
a častokrát je IAD využívaná lebo využívať VHD by bol nonsens... napríklad rôzne doručovanie, donáška a podobne vieš si predstaviť, že si v Devínskom Jazere objednáš pizzu a ten chlapík by mal ísť na stanicu, čakať na osobák atď? :)))
alebo keď idem v zime na skúšku... nechcem si predstaviť ako by som mal došliapaný a ofŕkaný oblek, kým by som sa tam dotrepal... ak je k dispozíci auto, je to lepšie riešenie
ďalší a podľa mňa dosť limitujúci faktor je neexistencia nočnej dopravy vrámci kraja... keď idem mimo BA niekam, kde plánujem byť dlhšie ako do 21.00 iná voľba ako auto neexistuje a pod....
Vidis, takze to je o pohodlnosti Ale to nie je nieco preco by mali byt odsudzovany IADisti. Za to by sme mali odsudzovat mesto a kraj, ze nevedia poskytnut dostatocnu alternativu aby ludia chceli prejst z IAD k VHD
Ja len tak mimochodom ma teraz napadol navrh na anketu,
zaujímalo by ma či ľudia jasdia na električenky, na lísky, alebo na čierno...
docela by ma zaujímalo ako by vyzeral výsledok...
su ale keby som ich chcel vyuzivat na dochadzanie do prace tak by som musel o hodinu skor vstavat a to proste nejde.... a aj tak chodievam tym smerom ktorym skoro nikto nechodi ?
Popisana je na tom druhom boku, ktory nie je vidno na fotke. Aj ja som mal dnes stastie na 1219(zo vsetkych exkluzivnych 63jek trafim akurat taky tradicny voz ? ), je to asi najhorsie popisany solaris ? . Co som mal dnes sancu vidiet, dost zle je na tom v interieri vzadu aj 4396, elektricka 7930 detto-to je fakt otrasne no to nehovorim nic nove....
A co som si este vsimol ,tak odchody z Molecky uz nie su vzdy 11 min po odchode z Kukl ako to je teraz - podla noveho vacsinou 12 minut ,ale okolo 13tej hodiny je to : kukl 12.55(mol 13:07), 13:05(13:16) , xx:xx (13:23),13:15 (13:31),13:25(13:38),13:35(13:46),13:40(13:53),13:45(14:00),13:55(14:06) ,xx:xx(14:12)
- takze im ubrali z pauzy na Kukl a pridali na Molecke (33/3bude ma pauzu dva razy po sebe na riviere cca 7 minut) -aj ked nevidim dovod prestavkovat na Riviere /alebo na novom nastupisti.
m zistil odkial su tie autobusy pôvodne patrili CONNEX WARSAVA a predavaju ich preto lebo stratili narok na prevadzku liniek MHD takže nemaju pre ne využitie
Od pondelka new grafikon L33:
uvediem len zmeny :
Po-PI - v sedle zruseny preklad s L32 - t.j stale 10 minutovy interval
podvecer po 19.hodine -10 minutovy interval namiesto 7-8
SO-NE - taktiez pocas celeho dna zruseny preklad s L32 -t.j. 10 minut (okrem rana do 7:00, po 22 hod. bude 10/20 minut )
No ale sú aj tie osobáky čo majú vozne s dverami v 1/3 vozňa a tam je ten priestor delený na tretiny, ktoré niesú veľké a nie vždy plné. Teda keď sedí dakto otočený opačným smerom a je tam dakto iný "tretí" tak to neni tak jednoznačné... Ja som mal trocha podobnú cestu vo vlaku z Kútov do Trnavy cez Senicu, kde bolo asi 6 rómov, ja a jedna v pohode osoba. No tak človek nemá nikdy a nikto fajn dojem z rómov, to si musí priznať snáď každý, že určité obavy sú keď tam prídu jak veľká voda a hulákajú počas cesty. Ale môže to byť aj kľudne dáky hajzlík čo má zálusk na tvoje veci a nemusí byť róm, každopádne ja vo vlaku nespím keď idem sám, nedokážem to ani dokonca.
O pár dni tu máme kupovanie električeniek cez internet a stránka DPB sa dáko nezmenila. Ja sa bojím, že oni tam nechajú starý web a dajú tam takú efektnú stránku ako na sms lístok. ?
Myslím samozrejme 1,35 milióna, nie 13,5 milióna. Inak, pokiaľ sa jedná o vozy z jednej dodávky, tak výrazne menší počet najazdených kilometrov može znamenať aj toľko, že sa jednalo o mimoriadne poruchové vozidlo.
Len ši to nebude 13,5 tisíc tisícov km. Lebo u nás najazdí autobus takých 100.000 km ročne a v Nemecku, kde sa nehrá na pridelené vozy a prevádzková záloha je omnoho menšia a disponibilita vyššia, to može byť omnoho viac.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
Re #121040 luky133: Hádam si nečakal niečo lepšie. ?