miesto noveho mosta mohol stat most napriklad len pre rychlodrahu, alebo tunel pod dunajom (asi utopia) doprava by jednoduchu musela ist viac pod zem. myslim, ze tvoj argument, ze co sa stane ak vypadne novy most je uplne na vode, lebo dnes je cely dopravny system postaveny tak, ze most tam je. keby most nebol, tak sa bratislava uz 30 rokov rozvija inak.
co sa tyka pomnika chatama sofera a tunela, zase zabudas, co bolo skor. ten zidovsky cintorin tam stal davno predtym, ako si nejaky ludacky minister povedal, ze aby sa zapacil hitlerovi znici zidovsky cintorin a aby sa uz nedal nikdy obnovit postavi tam ten tunel. pomnik chatama sofera je super turisticka atrakcia, akych toto mesto vela nema. aj vdaka nemu sem zacne prudit viac zidovskych turistov, ktori sa vyznacuju tim, ze maju peniaze. vezmi si take zidovske pamatihodnosti v prahe a kolko penazi mestu generuju.
co sa tyka pomnika chatama sofera a tunela, zase zabudas, co bolo skor. ten zidovsky cintorin tam stal davno predtym, ako si nejaky ludacky minister povedal, ze aby sa zapacil hitlerovi znici zidovsky cintorin a aby sa uz nedal nikdy obnovit postavi tam ten tunel. pomnik chatama sofera je super turisticka atrakcia, akych toto mesto vela nema. aj vdaka nemu sem zacne prudit viac zidovskych turistov, ktori sa vyznacuju tim, ze maju peniaze. vezmi si take zidovske pamatihodnosti v prahe a kolko penazi mestu generuju.
si
Nepostavenim noveho mosta by sa urcite neurychlilo vybudovanie kolajoveho systemu do petrzalky (jedno akeho) - staci si pozriet na sucasne projekty "mosta kosicka" - kde by sa pri projektovani danej stavby v pohode mohlo najst miesto aj pre kolajovu dopravu, tak to preventivne miesto toho daju na most iba 2 jazdne pruhy pre auta v kazdom smere a nic viacej... Vystavba noveho kolajoveho prepoja (ci uz popod dunaj, po starom moste alebo na novom mostnom telese) vyde urcite nepomerne drahsie ako by bolo zdrazenie vystavby mosta kosicka pridanim pasu pre kolajovu dopravu...