Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kakke #120495:
asi preto, ze to nie su ziadne dvere a je to tam uz od vyroby, tak netrep hluposti.
Nahodil som tu otázku ako je možné, že pri vozidle 2646 sú vpredu namiesto madiel inštalované dvere z kabíny šoféra? Vie mi niekto povedať čo to spôsobilo, že v autobuse čo prešiel GO a obnovou interiéru je takáto "novota"?
Reply on: Ike #120492:
Takže podľa toho výskumu sú dôchodcovia z Miletičky a Kamenného nám. hrnúci sa na popredné miesta v linkách ohromne spoločenské (ne)tvory. Odkedy je zazeranie a sprosté poznámky na toho kto im neuvoľní v dostatočnom predstihu miesto spoločenské? ? To zas dáky výskum unudených vedcov. Nabudúce môžu skúmať to ako držia šoféri volant a ktorou časťou chodidla stúpajú na pedále ? možno objavia skrytých Schumacherov alebo japonskách kamikazde typu Takuma Sato a Toranosuke Takagi ?
Reply on: JamaVOku #120411:
Ja ked som mal 11, som mal vlastne grafikony pre vsetky linky. Ale za ich kvalitu sa v sucasnosti hanbim ako pes.
Reply on: stevo #120490:
ja podla toho z ktorej strany dobieham na autobus ?
Reply on: Kakke #120489:
Počet dverí si predsa určuje odberateľ. Ak chce trojo dverí, bude ich mať.
Reply on: Valec #120486:
ja si 1.) v zime zasadne hladam miesta pri kureniach. A zistujem ze vela z nich je nefunkcnych, alebo nezapinanych. Aj dnes som skoro zamrzol v 94. Hlavne ze na konecnej stal so zapnutym motorom. Myslel som si ze kuri.
2.) mimo zimy si hladam miesta s nezasratymi sedadlami, ktore treba casto hladat ako ihlu v kope sena - napr. v Ik435 je jedno v zadnej casti a 2 v prednej casti.
?
Reply on: Ike #120479:
Nemusí mi nikto vysvetľovať, že vedenie nášho DP a výrobca SOR sú dva systémy od seba nezávislé a tak to čo si náš DP objedná môže SOR len ochotne vyrobiť a predať. To už kam si to daný DP nasadí je SOR jedno, takisto ako Solarisu bolo jedno, že jeho 15metráky nahrádzajú naše Ik280, alebo v iných mestách kde mohlo dochádzať k podobným výmenám s vozidlami od MAN, Marcedes... Jednoducho za odpor k SOR môže náš DP tým ako ich nasadzuje a výrobca je zodpovedný za design, ktorý vyzerá o ničom (chápem, ostatným sa design ľúbi).

P.S.: Nebolo by od veci keby 12 NB bol vyrobený s tromi dverami nie? Alebo keby bola aj NC verzia. 18 NB už má trojdverovú verziu pokiaľ si pamätám.
Reply on: Ike #120487:
Súhlas ani mne sa nelúbia BNky ale B a NB tie sú super
Reply on: JamaVOku #120485:
BNka (cize hrby) su jediné SORY ktoré sa mi hnusia... som presvedčený, že sa ten "hrb" dal riešiť ináč... každopádne už sú NB, čiže SORU verím 🙂
expres.sk :: Kde v autobuse sedíš, taká osobnosť si

http://www.expres.sk/?action=471&id=3935
Reply on: Ike #120479:
To je pravda. Ale podľa môjho názoru je SOR vhodný najviac pre regionálnu dopravu. Aj tie busy tam majú pekný dizajn:) Ale napríklad taký NB 12, tam nemáš takmer žiadne sedadlá. Keď otvoríš dvere, tak sa ti otvorí prakticky celá pravá stena. Ovšem sú aj iné verzie, aj dvojdverove. Mne sa na Soroch osobne nepáši hrb, ktorý majú. Na našich BN 9.5kách to ešte znesiem ale na dlhších uýž je to vyslovene škaredé ☠
Neviete už bol Ikarus 283 #1512 na STK❓
ak áno tak prešiel ďakujem za odpoveď ?
Reply on: S499.1023 #120430:
ja to mam tiez od slovnaftakov, lahka ropa v principe nie je problem .. ale nie hned, bolo by treba mensie upravy..

Re #120429 S499.1023: hej tazi .. asi tak 2-3 tisic kubikov denne .. spotreba slovenska je asi 30 milionov kubikov denne .. cize toto nas ehm moc nevytrhne 😉 to uz viac "vyprdime" 😉
Reply on: luky133 #120477:
tiez by som sa vyhybal spojom kde je sor ale tam kde byvam ja jazdi iba sor a je to strastne ten 9,5 nestiha vobec a o dizajne sa netreba ani vobec bavit to nema zmysel
Reply on: zakaznik #120480:
rozumiem... to ale nie je chyba výrobcu, ale dopravcu 🙂
Reply on: Ike #120475:
Ako naznačil irizarov príspevok, my tu máme na Slovensku väčší problém. Nie že vyberať medzi lowcostovým výrobcom autobusov, alebo luxusom. Tu (ne)kompetentní nie sú schopní ani len vybrať vhodné usporiadanie interiéru busu do svojej prevádzky od jedného výrobcu. Do systému s odbavovaním u vodiča nasadiť 12-metrový bus so štyrmi dverami, šak to je nonsense. Podobne faux-pas SAD Trnava s CNkami s nevhodným interiérom. ?

A ? by som neriešil, zdá sa, že nenávisť k SORu sa už dostala na ten istý level, ako nenávisť k... ?
Reply on: Kakke #120476:
porovnaval som C3 s Pagani, Kiou ci Nissanom... ten favorit bol tak odveci... snívať môže aj DPB... vrámci financií však vyberá spoľahlivého a uznávaného výrobcu SOR... to že nahrádza 12m za 9,5 nie je chyba SORu... Sor vyrába aj 12m autobusy

a dizajn? osobná vec... mne sa však páči
Reply on: patrik #120451:
Ako pre ktorých cestujúcich. Poznám niekoľko takých, ktorí sa spojom obsluhovaným SORmi zásadne vyhýbajú.
Nevie niekto či uz v Burgase Tedomy stoja? 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.