Nemusí to tak byť. Dajú sa kúpiť aj lepšie autá ako Favorit a nemusí to byť za nehorázne prachy, samozrejme pokiaľ nehovoríme o najnovších modeloch. Na druhej strane nech je aj cena akákoľvek dobrá nemal by to byť jediný faktor. Teraz vidno, že stále nie je jasné či budú v BA klbáky od Mercedesu alebo Irisbusu.
aj ja si viem predstaviť oveľa lepšie auto ako napríklad Citroen C3 (napr Kia Soranto, alebo Nissan Quashqai a mozno aj Pagani Zonda), ale pre mna/teba ako studenta je aj Favorit luxus...
Tak nakoniec vzišlo z toho, že u SOR ne a ne spojiť designovú atraktivitu s rovnako dobrým interiérom. A o SOR debatu končím. Skrátka si viem, predstaviť oveľa lepšie autobusy ako SOR. Nepotrebujem napodobeniny SAD TT a SL aj v našej MHD.
to že nížina je nížina čiastočne záleží od geologických podmienok, ale myslím, že nadmorská výška nie je limitujúci faktor.... predpokladám že na zásobníky treba nejaké stabilné podložie a nízku hladinu podzemnej vody
Lebo Martin Fundárek spomenul akési geologické podmienky, čo mi nešlo do hlavy, lebo ako si napísal, na zásobník stačí jedna primitívna diera v zemi ? tak som sa opýtal, či musí byť zásadne v nížine
A ako si prišiel na to, že v Prahe nie je ani jeden SOR vo vozovom parku?
A skutočne si tak obmedzený, že si myslíš, že KAŽDÝ musí kúpiť SOR alebo NIKTO nesmie kúpiť SOR?
A už si NB12 videl aj inde ako na obrázku? Asi sotva, inak by si takúto blbosť netrepol. Tie mikulášske sú minimálne z pohľadu cestujúceho absolútna príšernosť. Čiastočne za to môže aj dopravca, ktorý nakúpil vozy totálne nevhodné do miestnych podmienok - neviem či na ne dostali až takú ultravýhodnú zľavu alebo mali zatmenie mozgu, ale štvordverové sóla v prevádzke, kde sa nastupuje prednými je desná prkotina. Ale za interiér, ktorý je vyložene antisociálny si môže výrobca sám. Ak sa ti podarí uhnať jedno z mála sedadiel, ktoré nie je sklopné, je **** a otočené v smere jazdy, zistíš, že nemáš kam dať nohy. Buď ich otĺkaš o človeka oproti alebo o operadlo pred sebou. Na trojsedačku za zadnými dverami som sa takmer nedostal a to mám iba 175 cm. Okrem toho stupienky, na ktorých sú sedadlá vzadu sú snáď ešte o pár cm vyššie ako v Citelisoch, takže hrdo proklamovaná plná nízkopodlažnosť mi príde ako zlý vtip. K tomu ešte pridaj hlučnosť vzadu. Úprimne povedané, ja osobne dúfam že pri budúcom nákupe ak už bude SADka silou mocou chcieť SOR, nech je to radšej BN12 v trojdverovej verzii, aké má SAD Trnava alebo Connex Praha. Možno vyzerá dementne, ale aspoň je to osvedčený typ, ktorý je už pár rokov na trhu, prevádzkuje ho množstvo viac-menej spokojných dopravcov a má vychytané detské choroby, ako napríklad konštantne vyhadzujúca poistka tretích dverí...
inak všimli ste si ak ste sa viezli v 2646, že pri predných dverách je medzi nimi a sedadlami sú namiesto tých sivých madiel nainštalované dvere od kabínky šoféra? ? To fakt nešlo pri GO tam dať tie madlá?
A aké je ideálne umiestnenie pre zásobník? Nížina? Kľudne kdekoľvek aj na východoslovenskej. Nechápem, prečo nie je zásobník rovno pri prečerpávačke vo V. Kapušanoch...
Dobre si pomenoval ten odpor k SOR - patologický. Výnimku tvoria SOR B a NB. BN s hrbom sú už priveľa. Takže napríklad tam kde neni ani jeden SOR vo vozovom parku, tak podľa teba pracujú dunčovia v rozhodovaní o to čo sa nakúpi do vozového parku? Napr. Ostrava, Praha, Brno,... to myslíš vážne teraz?
Proste nie si schopný nájsŤ jediný racionálny argument pre tovj patologický odpor k SOR-u, tak tu budeš dookola točiť, že je to hnus. Neboj sa, SOR neskrachuje, o nákupoch totiž obvykle nerozhodujú Dunčovia.
Pred rokom a pol sa mali veci takto :
1) 80 jazdila k Matadorke
2) 180 neexistovala = bola len v pláne, vznikla v decembri 2007
3) 180 jazdila po úplne inej trase, v ktorej som jej význam neprikladal
Doprava tam stačí v takom rozsahu, v akom je - teda LEN 180. Ľudia, ktorí idú do firiem, alebo hocikde, idú autom. A keď nie, nech sa kúsok prejdú. L80 je tam dnes už zbytočná.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kakke