Nie nevadí, ak si so dobre precítal môj príspevok, tak písem ze tie busy sú ok a za ich dlzku nemôze vyrobca (samozrejme, ze by som bol radsej keby mali 12-metrov, no som realista a vezie sa mi v nich urcite pohodlnejsie, ako vo vozidlách, ktoré sú uz dávno po zivotnosti). Snád sa raz dozijeme aj opät 12 metrových, prípadne lepsieho intervalu-no skôr ako za pár rokov to urcite nebude.
Myslím, že tu zďaleka nejde len o cenovú ponuku. Minimálne u dvoch Tebou spomínaných značiek by podľa mňa značilo, keby konkurovali Soru aspoň (ne)poruchovosťou vozov a prozákazníckym chovaním firmy, resp. autorizovaného servisu.
Nie, havko, neplatí. Neuvedol si žiadny relevantný argument. SOR je spoľahlivý a kvlaitný autobus.
Zjavne som nezanedbal nič, len ty si zanedbal rozvoj svojho mozgu.
Sulik je zaujimavy tipek a MHD zadarmo by urcite odlahcilo cesty. Takto radikalne to ale asi nikto nebude mat gule zaviest a nebolo by to ani az tak spravodlive. MHD je v zaujme vsetkych Bratislavcanov nie len za ucelom dopravy, ale hlavne za ucelom odlahcenia ciest od tych co mozu ist MHD.
A tym, ktori mozu ist MHD by sme mali ulahcit cestu k MHD cim sa len da a nie im hadzat polienka a polena pod nohy, aby radsej do MHD nechodili.
Dovoľujem si oponovať. Až po tom čo SOR prežije toľko čo Ikarus na trhu a vyrobí a predá toľko čo Ikarus sa ozývaj dobre?! Za to, že si odborník neznamená, že aj teraz máš pravdu. Zjavne si zanedbal fakt koľko ktorý výrobca dokázal. Takže potom vyskakuj a skôr než začneš si zisti koľko vyrobil SOR a koľko Ikarus! Platí?
A nemali by sme valstne spraviť celú MHD, čo to trepem, všetku dopravu zadarmo v rámci tej užívateľskej priateľskosti? Veď "zdroje sú" ? .
Ja fakt nevidím žiadne zhoršenie v tom, že nejaký marginálny lístok sa stal neprestupným.
krasa. ved Ty si zastancom pokroku a zlepsovania. Tak teda nechapem preco sa stale hadas za spravnost neprestupneho listka ked prestupny by bol k zakaznikom priatelskejsi?
O co nam ide? o to, ze sa dosadeni politici budu hrat na vlastnom pieskovisku, alebo o zlepsovanie MHD?
mas skoro nemecku preciznost. to vsak neospravedlnuje tu trestuhodnu absurdnost, ktora nielen obmedzuje, ale priamo ohrozuje bezpecnost a plynulost dopravy a jej ucastnikov.
To by som skôr bral ale aj tak si nemôžem pomôcť, lebo ako som písal už som na ne alergický za ten celkovo komický vzhľad. To musia seriózny výrobcovia, ktorí sú na trhu roky považovať za urážku pomenovania autobus a tiež tí čo vyrábajú trolejbusy musia byť riadne mimo z toho SOR trolejbusu. Som dúfal, že ho budú vyrábať nie v BN prevedení ale v NB. Predcenil som ich ?
Takže mi naznačuješ, že Vám Lamačanom neprekáža, že vám na 30 chodia kapacitne menšie SOR namiesto 12-metrových Karos? Ani v rannej špičke vám to nevadí?
SOR JE PARÓDIA AUTOBUSU! Pri pohľade na SOR musia vyýrobcovia ako Ikarus, ex-Karosa teraz Irisbus, MAN, Mercedes a Volvo vracať a kŕčové žily chytať od nervov, že taký lacný šunt ich prebije len vďaka cenovej ponuke ? To, že sa vyššie spomenutí výrobcovi snažia vyrobiť ozajstný autobus a nie lacnú nízkonákladovú konzervu sa musí odzrkadliť aj na cene, no to čo potom daný DP kupuje je odrazom toho na koľko si svojich cestujúcich váži, takže nás si váži akurát tak na SORy. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Kakke