Reply on: Kakke #120279:
Myslím, že tu zďaleka nejde len o cenovú ponuku. Minimálne u dvoch Tebou spomínaných značiek by podľa mňa značilo, keby konkurovali Soru aspoň (ne)poruchovosťou vozov a prozákazníckym chovaním firmy, resp. autorizovaného servisu.
Peon
Ozaj a neviete náhodou, majú pracovníčky predávajúce predplatné cestovné lístky nejaké sankcie od zamestnávateľa, ak vykonajú storno? Lebo mne sa raz nejakým nedorozumením (neviem, či mojou vinou alebo vinou pracovníčky alebo aj-aj) podarilo kúpiť PCL od iného dátumu ako som chcel.
Ešte v predajni som to zistil a slušne, pre istotu aj s ospravedlním, som pracovníčku požiadal o opravu. A to ju teda riadne "vytočilo"... Suma za PCL bola rovnaká, len musela vytlačiť nový ten doklad z Emtestu a opraviť údaj v čipe na čipovej karte.