Reply on: Solider #120225:
no, tu by som napisal jednu nadavku, alebo dal toho grcajuceho smajlika, ale kedze ho neviem dat, tak aspon toto ?
Sorry, ale za ten den som bol v rozlicnych druhoch obchodov asi 5x a vsade rada jak hovado lebo SK.
Re #120206 toldo: Samozrejme ze 15 minutovy treba zrusit. Aspon dovtedy kym tento narod nedostane rozum.
Peon
1; To telefónne číslo označené ako informátor (02/5950 5950) je od koľkej do koľkej k dispozícii? Škoda, že iba cez pracovné dni. Nikde som o čase jej prevádzky nenašiel zmienku.
Máte s ňou niekto nejaké skúsenosti
Myslím, že brigádovať tam ako telefonista by mohlo byť celkom zaujímavé - mne by to stálo za pokus. ? Dožvie, ako je využitá.
2; E-mailová adresa infolinka@dpb.sk je určená na podporu služby SMS lístok. Jej názov je však príliš všeobecný.
Podľa mňa by mala slúžiť na všeobecné informácie podobne ako telefonická infolinka. Odpovedať z nej by mohol informátor (v prípade zložitejších otázok aj s pomocou kompetentnejších osôb z DPB).