Reply on: Ámos #120227:
Nebol. Práve kvôli prestupnosti.
Na temu tarify koncim
Po druhe, rodicom (opat mozno narozdiel od teba) aj pomaham. Po tretie, moja platba trvala zlomok toho co platba ostatnych, takze je blbost ze by som ju vyrazne predlzoval. Po stvrte, ja sa do inych nestaram, POKIAL sa ma to priamo netyka (v tomto pripade sa ma to tykalo), resp. pokial nejde o ohrozenie inej osoby, ktora sa nemoze branit (napr. vcera na ZST Breclav ked v podchode bezdaci mlatili ineho bezdaka o com som upovedomil pracovnikov CD)...
Sorry, ale za ten den som bol v rozlicnych druhoch obchodov asi 5x a vsade rada jak hovado lebo SK."
Sorry, ale za ten den som bol v rozlicnych druhoch obchodov asi 5x a vsade rada jak hovado lebo SK.
Re #120206 toldo: Samozrejme ze 15 minutovy treba zrusit. Aspon dovtedy kym tento narod nedostane rozum.
Peon
1; To telefónne číslo označené ako informátor (02/5950 5950) je od koľkej do koľkej k dispozícii? Škoda, že iba cez pracovné dni. Nikde som o čase jej prevádzky nenašiel zmienku.
Máte s ňou niekto nejaké skúsenosti
Myslím, že brigádovať tam ako telefonista by mohlo byť celkom zaujímavé - mne by to stálo za pokus. ? Dožvie, ako je využitá.
2; E-mailová adresa infolinka@dpb.sk je určená na podporu služby SMS lístok. Jej názov je však príliš všeobecný.
Podľa mňa by mala slúžiť na všeobecné informácie podobne ako telefonická infolinka. Odpovedať z nej by mohol informátor (v prípade zložitejších otázok aj s pomocou kompetentnejších osôb z DPB).