Reply on: Valec #119660:
No tak jeden jediný stánok kde sa mi podarilo zohnať 10min lístky ich mal až 3ks... automaty nefungujú, čiže ak stánok nemá lístky tak si môžem pískať. Síce pravda, že čo som čakal na bus tak na jednej strane zastávka mala fungujúci automat a na druhej strane nefungoval. Keby to bolo všetko tak jednoduché, resp. spoľahlivé, tak by som nepísal o tomto probléme. Ľudia sa neraz sťažovali, že lístky sa nedali kúpiť ani vo fungujúcich automatoch alebo stánkoch. Naháňať predajne DPB si vyžaduje čas a prípadne aj prepravu, ktorá ak nemáš lístok padá. To, že nie všetky stánky majú lístky neni treba zdôrazňovať a práve ako naschvál to je tam kde neni ani automat.
ivanbuto
Práve preto hovoríme o postupnom útme IAD v CMO, ktorý sa môže realizovať kombináciou rôznych opatrení:
- Fungujúca regulácia uličného parkovania
- Zóny s obmedzeným vjazdom (napr. len rezidentov)
- Maximálne preferenovaná MHD zo všetkých smerov (vrátane preferencie električiek, BUS pruhov, či vypnutia alebo preriešenia niektorých CSS)...
- Adekvátne podmienky pre pešiu dopravu - t.j. žiadne bariéry, žiadne autá na chodníkoch, viac zelene, atď.