ja sa v busoch neviznam (zaujimaju ma skorej elektricky) a neviem aka vozovna vypravuje na L83 ale viem ze kedysi asi pred 3 rokmi chodili na L83 neustale ikarusy (ked chodila do ovsista) a ano treba setrit ovzdusie ale su aj novsie autobusy co by mohol DP kupit miesto opravy "starej karosy".........aj ked je to drahsie ? .... viem ze DP nema vela money bohuzial .....inac v tej dodavke 240 novych su aj naftové aj plynove ci ako to je a neve elektricky asi kedy kupi DP .............vopred dk za odpoved.. ?
jaj, fakt, to ma nenapadlo. I ked zasa som počul pár názorov, že Šafko by malo byť spojené priamo s Ovsišťom, ale to je asi v nedohľadne. Dik za info. Tie linky nepoužívam. L99 odporúčam len turistom ?
A čo aspoň zachádzanie L 78 na Šafko v smere do mesta?
Keď teraz L 78 presmerujú cez Šafko v smere do Petržky, nebolo by pre cestujúcich výhodné, aby na Šafko zachádzala aj v smere do mesta? Alebo tam ide hlavne o to, že by sa o nejakú minútu dve predĺžila jazda. Alebo by mohla L 78 rovno končiť na Šafku. Prestup na L 95 by bol bezproblémový a L 78 aj tak v Petržalke obsluhuje už len dosť malé územie.
Tak ja síce tiež hovorím väčšinou Trnavské Mýto, ale keď sa povie Filiálka, tak bez problémov viem, kde to je. Btw. ten názov vznikol tak, že pôvodne sa to volalo tuším Bratislava - filiálna stanica, čo si ľudia skrátili na filiálka. ?
Na názov Filiálka si mladí ľudia nemohli zvyknúť, ja mám 26 a nepoznám tam nič iné ako "čiernu dieru". Volajú to Trnavské mýto alebo "to" vedľa Istropolisu. Je veľa starých pomenovaní, ktoré sa málo využívajú. Slovany, Dax... A ľudia si zvykli aj na Most SNP a premenovali ho.
A nevieš nahodov prečo su vypravovane na L83 karosy na CNG?? a na petržalske linky su ikarusy a solarisy ... ako mne to inac nevadi len kamos mi otom hovoril mne v krasnanoch stacia elektricky.......... ?
Tak ale nemôžete chcieť rýchlo a aj často. Obzvlásť keď to rýchlo znamená "až" o 3 minúty rýchlejšie. (porovnávam L5 a L83 na trase Alexyho - Kapucínska/Zochova)
Pravdu poviedac, len som to tak bežne prebehol očami a toto som si nevšimol. Ale keď si pozrieš v akom časovom horizonte tam malo byť metro dobudované, tak dovtedy tam už niečo určite stáť bude. Keď nič iné, tak Cepit.
BTW, túto mapu by som otrieskal o hlavu každému, kto vykrikuje, ako je v Bratislave potrebné metro (obzvlášť tým mimopetržalským). Ku dnešnému dňu by sme mali v prevádzke len úsek z Petržalky po Trnavské mýto a ostatné MČ by sa ho dočkali najskôr tak za 10 rokov. I keď pri súčasnej preferencii Karlovej Vsi...
V tom mas pravdu ze tam chodia iba autobusy a je tam viac ludi ale ked ides s elektrickou musis ist cez karlovu ves, molecovu , nabrezie ..... a autobusom to je rychlejsie sa dostat do mesta (prestupom do petrzalky) .......... a neraz sa mi stalo ze 93 isli dve aj ked to teoreticky nevichadza...... a este neviem preco na L83 su neustale vypravovane Karosy na pohon CNG ktore su caste menene za iny lebo im "dojde" palivo....... inac dik za odpoved ?
A neviem, či si si všimol, ale ešte aj na Šprinclovom majeri mala byť zastávka. Čo je dnes zastávka obsluhovaná jedinou krátkou linkou, navyše len na znamenie. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
merice