Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #118854:
Keby sa chcelo nikde nie je dané, že ten t-bus nemôže raz za 8 - 10 minút prejsť Hodžko povrchom.
Reply on: AAA #118849:
Hm tiez nie zly napad. Trosku by bol problem so zastavovanim na Hodzku...
Reply on: ivanbuto #118852:
Však som napísal "ansámbel".
Reply on: S499.1023 #118850:
To však potom treba defenestrovať nielen oného drúka na DP, ale aj pána Kadnára či Cíleka, ktorí si tieto "drúkoviny" veľmi rýchlo osvojili, bez akejkoľvej snahy zvážiť veci komplexnejšie a aspoň počúvať aj iným argumentom.
Reply on: m@rtin #118846:
Jo, 100% souhlas. co se týče povedených Kotasovin.
Reply on: 810zssk #118841:
Hej, Mühltal mal byť zatrolejovaný už dávno. Ale keď nejaký drúk na DP vypočítal, že km trolejbusu je o 15,- SKK drahší ako autobusu - čo sa dá s takým ansámblom robiť? Ja by som mal len jedno riešenie - defenestrovať, najlepšie z UFOkaviarne na Novom Moste SNP.
Reply on: Ámos #118799:
Lepšie zatrolejovať po Nám. 1. mája a spojiť s 208. 🙂
Reply on: Ik283T #118787:
Práve vyšetrenia považujem za opodstatnené na poskytnutie zľavy.
Reply on: m@rtin #118846:
Neviem na 15T mi nieco vadi. inak suhlas.
Reply on: Ámos #118839:

Nemohu si pomoct, ale 15T je dle mého hlediska již třetí dopravní prostředek v řadě, který se Kotasovi mimořádně povedl. 1 - začátek 90. let 22Tr, 2 - druhá pol. 90. let M1, 3 - 15T.

Jistě, každý má subjektivní pohled na věc, ale design se dnes většinou podřizuje technickému zadání. U 15T šlo o koncepci podvozků a pohonů prvořadě až následně po té se na to namaloval xicht. A i ten se podle mých pocitů vydařil skvěle.

Letadla by také mohla vypadat lépe, kdyby neměla křídla... A toho prostoru, kolik by se na letištích ušetřilo.
Reply on: Ike #118844:
Ja suhlasim 🙂 Tie transparenty povazujem za blbost, ale inak sa mi to paci.
Reply on: 810zssk #118843:
podla mna je to megablbost 🙂 miesto toho by mohlo byt 10 mensich tabul o dostacujucej velkosti 🙂 ja nepotrebujem mat ciel a odchod linky v mojej velkosti 🙂 staci mi nejaky ledkovy arial 100ka 🙂
Reply on: S499.1023 #118838:
Tie tabule su blbost, to suhlasim, ale inak sa mi to riesenie paci 😉
Reply on: S499.1023 #118837:
Vydrz a bude 😃 Ak to nedam do zajtrasej polnoci, urguj to, je mozne ze zabudnem 😃
Reply on: S499.1023 #118836:
6 spojov za hodinu v kazdom smere je podla mna dost ked vezmeme do uvahy potencialne zvysenie kapacity po zatrolejovani Mlynskej doliny (mozne nahradenie liniek 30 a 37 v useku NM - Patronka trolejbusom).
Reply on: Ámos #118839:
Tak si to skús prepočítať. Oni do toho vstupujú aj iné faktory.
Áno, design je dôležitý. Ale na rozdiel od teba a Kotasa zastávam názor, že by nemal ísť PROTI užívateľom.
Škoda 15T je strašná? Podľa mňa práve 15T a metro M1 sú najpodarenejšie Kotasove diela, ale ty evidentne musíš ísť proti prúdu, tak si poslúž.
Mimochodom, 109 E NIE JE Kotas ale Porsche...

Ale ty nikdy nepochopis, ze tvoj pohlad na svet nie je ten najspravnejsi a tvoje riesenia najlepsie, takze zbytocne komunikovat.
Reply on: S499.1023 #118836:
Neviem ci ta definicia este plati, ale ak v relacii spravis 70 spojov za den, tak sa trolejbus oplati.

Re #118838 S499.1023: Ano dizajn je pre mna velmi dolezita sucast hocijakeho objektu. Napriklad pri mobilnom telefon si radsej vyberiem dizajnovo zvladnuty kusok so slabsimi parametrami ak ma vsetko co potrebujem. Napriklad telefon PRADA.
Nie som technokrat a nepotrebujem 5 megapixelovy fotak na telefone. Lebo ked chcem poriadne fotky zoberiem si moj panasonic.

Kotas ma dobre a zle veci. Napriklad 15T a Skoda 109E su z mojho pohladu strasne.

Clovek zije aj esteticnom. Ale ty nikdy nepochopis, ze tvoj pohlad na svet nie je ten najspravnejsi a tvoje riesenia najlepsie, takze zbytocne komunikovat.
Reply on: 810zssk #118834:
Ešte lepšie. Takže budem vyvaľovať oči cez osem pruhov v snehu, daždi kamsi do diaľky.
To je presne to, čo obdivuje Ámos (určite je obdivivateľom diel ing. arch. P. Kotasa) - pekne vyzerajúce a absolútne nepraktické veci.
Reply on: 810zssk #118833:
Poprosím namiesto obratu "pomedzi paneláky" uviesť konkrétne ulice. Obzvlášť na Ostredkoch.
Reply on: 810zssk #118832:
Aha. A kvôli jednej linke so špičkovým intervalom 10 minút sa má trolejovať? To je dosť prudko šoto.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.