este by to chcelo konecne dat navrhnut nejakemu dizajnerovi nove smetne kose na zastavky MHD, ktore by boli original len pre Bratislavu a konecne by mohli zmiznut tie stare priserne kose..
hm a po akych uliciach by mali jazdit?
lebo poznam lepsie lokality na zavadzanie minibusov ako posen ktora je z jednej strany obsluhovana elektrickami a z druhej troflami alebo Ostredky s elektrickami z jednej a busmi z druhej strany. Pricom pesi prejdes skrz cez Posen ci Ostredky za 10-15 minut.
Ináč neviete kedy má byť veľké prehodnocovanie zástavok? Keď som písal vtedy na jesen o prehodnotení charakteru zástavky tak mi odpísali, že sa podnetom budú zaujímať pri veľkom (teda hromadnom) predhodnocovaní charakteru zástavok... Takže som zvedavý kedy to bude... Popr. koľko zástavok zrušia alebo ináč upravia.
Povedal by som, že ide o to, že v Žiline nie cudzím dôchodcom bezplatné cestovanie zrušili (doteraz totiž nebolo vôbec), ale domácim bezplatné cestovanie zaviedli. Ďalšie žilinské špecifikum je povinnosť pre týchto dôchodcov vlastniť čipkartu DPMŽ s aktivovaným príslušným programom. Pre väčšinu cezpoľných sú to teda nepraktické podmienky, takže väčšina by si to asi aj tak nevybavovala.
Samozrejme, celé to delenie na domácich a cudzích je podľa mňa poľutovaniahodný nezmysel (resp. politicky módny trend).
Re #118792 Petto: Lepšie ako spisovať sťažnosť by možno bolo vymyslieť lepšie riešenie. Samozrejme nie len vo vzťahu k L4+12, ale s dopadom na celú sieť ED.
1 Tbusar mi vravel ,ze chcu dat normal linku 133 ale autobusovu , aby sa nemusel mordovat agregat,ale ja by som tomu moc neveril . Dobry napad je dat ju az po AS MN s tym,ze by bola zrychlena ako doteraz . CIZE DD - ....-MOL-LAF-NM( nastupiste L70)-MALA SCENA- WUSTENROT-AS MN - jazdna doba cca 20 minut , interval v spicke 12 minut aby bol preklad s L70 ,ale na toto cele treba aspon 5 vozov t.j 10 soferov
Re #118801 810zssk: No keby spojili 133 s 202 tak ma asi porazi , kedze to by som mal jednym spojom na gympel ,co uz davno nechodim
Takisto si myslim, ze 133 treba zatrolejovat a nie rusit. Linka ako 133 je ovela lepsia ako taka 33, ktora ta nuti prestupovat este predtym nez sa vobec dostanes aspon do centra mesta.. Z kazdej mestskej casti by sa malo dat dostat do inej mestskej casti na 1 prestup..
Ak totiz ides z DD napr. na Dolne Hony, musis prestupovat 2x, z toho prvy krat uz na Molecovej..
Ja by som 133 dokonca predlzil az na Mlynske Nivy, aby boli vytvorene prestupy na dalsie linky do vychodnych casti mesta..
Niekto moze argumentovat, ze ved na Molecovej sa da prestupit na elektricky do vsetkych casti mesta.. Lenze ak by sa konecne urobilo normalne linkove vedenie elektriciek, tak by to uz nebolo mozne a bude treba predlzit 33/133.. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos