lebo premna pre cestujuceho je rozhodujuce aj to ako vlak vyzera. K ZSSK vladne odpor aj kvoli tomu cim ludi vozia. Rusen je sucast vlaku a je to o prve co cestujuci z vlaku na perone vidi. Je to cisto subjetivna a psychologicka zalezitost, ale aj ta hra rolu.
471 ma Vmax 140kmh a 671 ma Vmax 160kmh. To bude asi zakladny ? (a nie negooglil som, zapamatal som si ked som teraz cital o tych tendroch. takze to viem asi tak tri dni )
Re #118540 S499.1023: Mozno je to tym, ze v 830 ani 850 som sa zrejme nikdy neviezol ?
Re #118541 Majo: Sorry, nevsimol som si ze chodi na tyzdnovky.
Re #118546 Majo: Ámos uz tusi co je 750. Prave tento voz sa mi podoba na gorilu. ?
Ámos asi ani netuší, čo je to 750, takže šotopožiadavu súdil asi podľa niečoho iného - to Ad 1 a Ad 2 - čo zo súčasného vozidlového parku ZSSK by si tam nasadil tak, aby to nebol nepohodlný šúkafón a zároveň aby to nebola šotopožiadavka?
Hej, ale v prípade vlakov sa už až tak nemusí, vždy to závisí od konkrétneho typu vozidla. A zas K2S až taká moderná už v dnešnej dobe nie je (bola možno v roku 1998, keď sa s tým začalo), keďže nie je nízkopodlažná a poháňajú ju stále jednosmerné motory.
Ámos
Re #118540 S499.1023: Mozno je to tym, ze v 830 ani 850 som sa zrejme nikdy neviezol ?
Re #118541 Majo: Sorry, nevsimol som si ze chodi na tyzdnovky.
Re #118546 Majo: Ámos uz tusi co je 750. Prave tento voz sa mi podoba na gorilu. ?