Že je pravda, že som "predával" televízory (ja som ich skôr nakupoval ale to ti nebudem detailne analyzovať) a teraz šéfujem malému železničnému dopravcovi. Ako sa tá firma volá, ti neprezradím, nestojím o útoky na náš web.
Združenie Slovenská pospolitosť je banda zakomplexovaných náckov a to je všetko. A keď si spomeniem na tvoje protimaďarské výlevy na vlakov.niet, tak z teba asi tiež rastie ukážkový nácek, asi tzv. "zo sprostosti".
Ale poznáme všetcia filozofiu DP - prestupy, presupy, prestupy. Ide o to, ale aj kadiaľ by si "Východniari" predstavovali svoj spoj do mesta. Či cez Raču alebo Zlaté piesky ako bývalá 114 jazdila. Podľa mňa by stačilo keby chodil dostatočný počet spojov z Východného na Zlaté piesky a rovnako do Rače, a na ZP by začalo chodiť viac električkových spojov kde by bol nejaký terminál prímestské linky+električka a vybudovalo by sa tam aj to čo sa volá P+R. Bohužiaľ by priama linka do mesta z Východného neriešila mnoho. Riešila by síce to, žeby sa ľudia mohli odviezť do mesta bez prestupu, za to však ale so státím vo kolónách. Toho sú v električke ušetrení.
Tedomy pôjdu na 1. a/alebo 2. DP. Za predpokladu, že sa dovtedy postaví plnička v Petržalke, pôjdu do Petržalky , do Krasňan určite nie. 36xx tam išli ešte v časoch keď bola plnička na Prístavnej a netušilo sa, kde v areáli DP bude. V roku 2001 keď plyňáky začali, bola koncepcia taká, že všetky IK 415 sa zhromaždili na 1. a 2.DP a sólo plyňáky (akože "nové" vozy po GO) na 3DP.
Dnes ráno som šiel vyskúšať sedlovú 96. Už prvé čo sa podarilo tak na Trnavskej kde som nasadal mala meškanie 5minút (smer do Petržalky), neskôr sme ešte nabrali ďaľších 7minút ? asi najväčšou prekážkou bolo vyštveranie sa na Prístavný most, už ceste cez samotný most bola bez problémov. Čiže odchod z Trnavskej mal byť o 8:53, bol 8:58 a na Bosákovej sme mali byť 9:10, došli sme 9:22. Škoda, že 96 nemôže chodiť cez Apollo nakoľko sa opäť niekto v robení príjazdovej a zjazdovej cesty z mosta vyznamenal. ?
Neviem kto, ale určite ten kto má na svedomí napojenie k dvom pruhom diaľničného mosta ešte aj pruhy z Vlčieho hrdla a Bajkalskej tak je riadny magor. Ani keby neviem jak chcel tak neexistuje aby na moste s takou frekvenciou neboli zdržania, keď tam k prúdu átu idúcich po diaľnici naženie ešte aj mestskú dopravu ?
Inač ako čo je stým Capacitym. Mne to pripadá že ako by chcely spraviť oveľa väčšie prekvapko ako len že má dojsť iba jeden. Možno ich bude viac a dojdú naraz. Že by Ikea pomohla DPB ?
Alebo je to len planný poplach . Možno dojde na budúci rok:)
A načo by bolo dobré prekladať 63 a 96, keď jedna ide do Petržalky a druhá na Trnavské mýto (a ďalej do Lamača)? Myslíš, že toľko ľudí využíva tie dve linky v úseku Avion - Trnavská, aby malo zmysel ich prekladať? A 61 s 96 v preklade je.
Ondro