inak si myslim, ze diskusia o bezbecnosti na cestach v BA je velmi aktualna a dolezita, potom kolko nehod (aj) vozidiel MHD sa stalo za posledne tyzdne. Takisto je zname, ze v BA su najnebezpecnejsie cesty z celej EU..
Inak ked ma od pondelka premavat Capacity, je uz v BA?
"To, ze by aj zastavil pod 2 cm za vozidlom pred nim je akoze nejaky problem?"
toto som ja nepovedal. To povedal geodeath.. Ja nemam nic proti zastaveniu blizko za inym vozidlom, ta diskusia sa zvrhla az geodeathovymi prispevkami na tieto 2 cm..
Mne islo o to, ze ten vodic neskoro brzdil.. Na zastavke pred nami stal uz jeden autobus, my sme uz tiez boli takisto v zastavke, a "nas" vodic zacal brzdit az takmer v zastavke, samozrejme prudko, uz som mal pocit, ze to neubrzdi..
Cize mne nevadi, ak ma odstup hoci aj tie 2 cm pri stati za inym vozidlom, mne vadi ak neskoro brzdi, lebo vtedy sa moze stat, ze neubrzdi, a dojde k nehode.
No ale samozrejme pri jazde odstup treba dodrzovat, to je nieco ine..
„V roku 2002, po tom, čo do piliera narazil rakúsky remorkér. Vtedy po ňom dva týždne nepremávala doprava a kolaps to nespôsobilo. Pritom ešte neexistoval Most Apollo.“
Ty si aj čítal tie články, čo linkujem? ? Žiaľ, nepochopil si problém. Tak skúsim ešte raz...
Pokiaľ prejdem do ľavého pruhu na diaľnici V OBCI do ľavého pruhu a idem rýchlejšie ako auto v pravom, tak nevykonávam PREDCHÁDZANIE. Čiže zákaz na tej značke sa nedá porušiť. Nie že by neplatila, ale nedá sa porušiť.
A teraz si otvor tie články a tam si to naštuduj, prosím...
Myslim ze tymto prispevkom si vyprovokoval niekolko dalsich a neda mi nesuhlasit s Tebou. aspon v tomto urcite, lebo vacsinou sa zhodneme. Tukol ten vodic 5 zastavok po sebe toho pred nim? V com mas(mate aj ostatni) v tomto problem? absolutne nechapem. A co ako chces riesit s tym cislom v redakcii? Ako Ta ohrozil, obmedzil, zranil, jazdil zbytocne plny plyn/plna brzda? To, ze by aj zastavil pod 2 cm za vozidlom pred nim je akoze nejaky problem? Preco poniektorym tu kritikom vypadavaju vlasy ak raz vodic zastavi blizko toho pred nim a raz zas zas ze pocuva v radiu svatu omsu?
Taketo veci ziadneho cestujuceho nijako nemaju co zaujimat!
Je to jeho styl jazdy a sam je zodpovedny za svoje jazdenie pokial nikoho neohrozuje, neobmedzuje, alebo nesposobuje niekomu neprijemne pocity z jazdy ked dava plny plyn/plna brzda.
Az tych 5 zastavok po sebe tukne do toho pred sebou, tak potom kludne zverejni cislo z redakcie, ale tu je kritika uplne bezpredmetna.
Tie dva či tri nárazy na Jurigovon námestí zozadu do druhej električky boli náhoda, že? Lebo šofér šiel 5km/h, to mi chceš tvrdiť jo, že všetcia ale úplne všetcia šoféri sú si vedomí toho čo robia vždy,že? HA-HA-HA ?
No ale čo vy už tuto na tomto fóre robíte. Takže po prvé: to, že sa cestujúcemu zdá, že autobus je nalepený na nejaké auto, je dosť skreslené, keďže vy nie ste na mieste vodiča, tým pádom auto vidíte pod menším uhlom a zdá sa, že autobus je nalepený, hoci realita je úplne iná. A čo sa týka zodpovednosti za prevážané osoby, tak k tomu len toto: rovnakú zodpovednosť má aj vodič IGK, ktorý urobí myšičku pred autobus a prudko zabrzdí = bežná realita, na našich cestách, takže tým ohrozil 80 - 100 - 150 ľudí...takže byť trestne stíhaný za prečin všeobecného ohrozenia môže byť kľudne hocijaký vodič IGK
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho