Co sa vlastne deje s tymi vsetkymi 435-ami??? to ak pojde takto dalej, tak je to dost zle. Vratime sa spat k IKARUSOM 280? To akoze nie su peniaze na nahradne diely, ci sa tieto diely nedaju zohnat?
k tim vikendovym solo elektrickam: podla mna je to schodna cesta, ako usetrit par koruniek, akurat neviem odhadnut nakolko velka je ta uspora. Nevravim ze treba rozpajat kazdu linku, ale daktorym by to cez vikend neuskodilo.
k tim vikendovym solo elektrickam: podla mna je to schodna cesta, ako usetrit par koruniek, akurat neviem odhadnut nakolko velka je ta uspora. Nevravim ze treba rozpajat kazdu linku, ale daktorym by to cez vikend neuskodilo.
pocul som sice, ze su krajsie ale nic nebrani spravit povodne pristresky trochu v inom tvarovom / farebnom prevedeni (a moja osobna poznamka, lesny chodnik vyzera omnoho lepsie ako cesta a predsa si prostredie cim dalej, tym viac zaasfaltovavame a zabetonovavame => t.j. to ze je nieco krajsie neznamena nie je dovod na to aby sa to postavilo - v pripade zastavok treba odolne aj ked nie najkrajsie, "lide jsou ruzni, povetsinou hovada" 
Spectre
Rozdiel medzi asynchrónnou a klasickou výzbrojov je ten, že klasická výzbroj poháňa motor tým, že doňho pečie impulzy rôznej dĺžky (to je to bzučanie pri rozjazde). Asynchrónna je naopak napojená na motor bez komutátora (to je zariadenie na obracanie polarity pri otáčaní - laicky vysvetlené). Regulácia je taká. že sa mení iba frekvencia konštantného signálu. Čím je frekvencia prúdu väčšia od frekvencie otáčok motora, tým viac sily musí motor dať, aby "dobehol" a zvyšuje sa výkon. Na takomto princípe asynchrónna električka akceleruje.