QUAKEMAN:
Hej, boli to kondenzatory, tie vybuchovali. Mas pravdu. Ako som pisal, nie som elektrotechnik.
Co sa tyka bezpecaku, tak osobne som si ho vyskusal na nejakej suprabe T3SUCS z Juraku. Netusim preco mi vybehol ampermeter... (resp. preco nepadol - vysvetlenie nizsie)
Asi preto, lebo pred stlacenim bezpecaku sa duplo po pedale brzdy. Aj v original tlacivach CKD sa pise ze pri stlaceni bezpecaku sa aktivuju vsetky brzdy - su tam aj vymenovane - a na plny vykon.
Anderj:
V pohode
Hej, boli to kondenzatory, tie vybuchovali. Mas pravdu. Ako som pisal, nie som elektrotechnik.
Co sa tyka bezpecaku, tak osobne som si ho vyskusal na nejakej suprabe T3SUCS z Juraku. Netusim preco mi vybehol ampermeter... (resp. preco nepadol - vysvetlenie nizsie)

Anderj:
V pohode

Turbo
Ja som Sterna nekritizoval kvoli tej chybe ale kvoli tomu vyjadreniu ze za 15 minut sa dostanem z centra do DNV. A ze si asi mysli ze ked zmenime rozchod tak sa elektricky zrychlia (to je blbost, rychlost nezalezi na rozchode). Keby pisal o preferencii a pod tak to je nieco ine, ale o tom tam nebolo ani slovo.