Ale nejako zabudas, ze kolko sa mina na zeleznice a dotovanie vykonov vo verejnom zaujme.
Takisto BA rocne dava do verejnej dopravy viac ako tretinu svojho rozpoctu. Zda sa ti to malo?
haluz bude ,ked pojde daky kratky plynovy šerbel v podvecernych hodinach z AVIONU smerom do Petrzky - to asi neprezije ten naval. ?
Info o tom grafikone L96,196 su uz 100% pravdivé ???
Sorry, ale Slovak Lines, SADDS, SAD Nove Zamky, Turancar a ina tranzitna doprava tadial nechodi? stvorprudovka do pezinka ti nevadi a to je o kategoriu nizsia cesta
Tak nech je v inej trase, ale ide o to, že má nejaká byť, nejaká, na ktorú sa môžu ľudia aj dostať, a ktorá sa bude napájať na trasy v BA. Avšak 2,6 mld. sa tu našlo zo štátneho rozpočtu len pre autá.
A určite že dobre označné poľné cesty nestačia pre cyklistiku ako spôsob DOPRAVY (nie rekreácie).
keby tam aj bol cyklochodnik nechcel by som tam ist na bicykli vedla tych plechoych skatuliek. Cyklocesty treba vybudovat mimo hlavnych tahov, tak aby bolo bezpecne, zdrave a zaujimave. A nemusia byt vzdy z asfaltu. Stacili by len dobre oznacene polne cesty s odpocivadlami a zachodmi.
lave odbocenie z Jegeho tam skutocne je. a cakam ze aj zvlast pruh bude lebo vyustenie Jegeho je siroke na tri pruhy ale samotna Jegeho nemoze byt ZATIAL sirsia kvoli stromom na oboch stranach. ale pre investorov co tu stavaju urcite nebude problem zohnat povolenie na vyrub a nasledne rozsirenie cesty...
"lebo sa akurat posunie hrdlo na pristavny most..." preco az na Pristavny? to chcu aj estakadu od Ivanskej rozsirit? ja by som cakal ze tri pruhy budu od krizovatky Zlate piesky. Jeden do mesta a dva dalej na obchvat...
Senecka mala byt stvorpruhova uz davno, su tu velke dopravne pruhy a netreba ich ignorovat... okrem toho toto je uz cesta prvej triedy kde ti chodi aj nakladna nadregionalna doprava...
Trojpruhovka do BA je ale hlupost, lebo sa akurat posunie hrdlo na pristavny most... skor by som bol za variant, ze pri Blatnom by bola krizovatka D1/D4 a odtialto by pokracovali dialnice dvopruhove... D4 by bola spoplatnena 130 a tranzitna dooprava by odbremenila mesto
Všimnúť si treba napr. túžbu vliať do BA tri pruhy áut z diaľnice, takisto odstraňovanie cestnej zelene....
Kontext na regionálnej úrovni dopĺňa napr. aj osud či (ne)budúcnosť prícestných stromoradí v BA kraji, ktoré boli odstránené a sú spochybňované aj z dôvodu "bezpečnosti" (pričom už existujú pomerne rozšírené odborné poznatky, že opak je pravou).
Takisto rozširovanie Seneckej, tým pádom vlievanie ďalšiho pruhu áut do BA... jednoducho v oblasti dopravnej politiky sa tu budujú "svetlé" zajtrajšky, bohutiaľ bez akejkoľvek udržateľnej koncepcie.
1DP a dokopy tam zrejme uvidíme viacero typov vozov: 12m, 15m, 18m aj 20m ☺ 84 bude zároveň kĺbová z 4 DP (poradia 1 a 2) a 2 DP (zvyšok)
Re #117086 KIKUCHI86: Zastavovanie na Nevädzovej a Gagarinovej asi ostane ako doteraz ?
Interval má byť (podľa pôvodného návrhu): 96: 15/30/15/30//30 a 196 15/-/15/-//-.
teda dokopy zlepšenie z 8 na 7.5 a poobede z 10 na 7.5? - to sa micnechce veriť možno poobede bude ako píšete teda 20 min. na oboch, dokopy 10 min.
Zlý vtip je bohužiaľ celé dopravné plánovanie v BA, vrátane komptentných inštitúcií (ODP, GIB), a politikov, čo s tým nič nevedia spraviť.
Inak pri tejto stavbe GIB od začiatku tvrdil, priorita je štvorprúdová Záhradnícka, tomu bolo podriadené komplet všetko ostatné. Táto stavba však v podstate nepomôže ani samotnej IAD, zatiaľ čo dôsledky pre ostatné druhy dopravy sú takmer čisto negatívne...
A ľavé odbočenie z Jégeho tam naozaj je? Neviem, či nie je v pláne v budúcnosti to rozšíriť, aby išlo zo separátneho pruhu?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos