1DP a dokopy tam zrejme uvidíme viacero typov vozov: 12m, 15m, 18m aj 20m ☺ 84 bude zároveň kĺbová z 4 DP (poradia 1 a 2) a 2 DP (zvyšok)
Re #117086 KIKUCHI86: Zastavovanie na Nevädzovej a Gagarinovej asi ostane ako doteraz ?
Interval má byť (podľa pôvodného návrhu): 96: 15/30/15/30//30 a 196 15/-/15/-//-.
teda dokopy zlepšenie z 8 na 7.5 a poobede z 10 na 7.5? - to sa micnechce veriť možno poobede bude ako píšete teda 20 min. na oboch, dokopy 10 min.
Zlý vtip je bohužiaľ celé dopravné plánovanie v BA, vrátane komptentných inštitúcií (ODP, GIB), a politikov, čo s tým nič nevedia spraviť.
Inak pri tejto stavbe GIB od začiatku tvrdil, priorita je štvorprúdová Záhradnícka, tomu bolo podriadené komplet všetko ostatné. Táto stavba však v podstate nepomôže ani samotnej IAD, zatiaľ čo dôsledky pre ostatné druhy dopravy sú takmer čisto negatívne...
A ľavé odbočenie z Jégeho tam naozaj je? Neviem, či nie je v pláne v budúcnosti to rozšíriť, aby išlo zo separátneho pruhu?
co sa tyka primestskych autobusov: myslel som si, ze vyhodou prevadzkovania niektorych primestskych liniek DPB su prave nizkopodlazne mestske autobusy, ktore su napriklad aj priestrannejsie a teda pohodlnejsie(subjektivny pocit)..
Preco potom DPB nakupuje na tieto linky vysokopodlazne autobusy?
Napr. L901: je to sice primestska linka, ale dlzka trasy naozaj nie je velka.. Naco su tam primestske autobusy? Aj keby chodila 901 az do Hainburgu, aj tak tam nie je treba primestske autobusy..
Ako to je s financovanim tej novej 96ky ??? AVION si bude platit len isty usek ci ako ??? a je pravda ,ze podobny system ma aj AUPARK s linkou 50 - SAFKO -AUPARK ???
Všimol som si na Záhradníckej ul. pri tej zrekonštruovanej časti v smere do mesta, cca niekde v strede električkovú svet. signalizáciu a potom ďalej bol na stĺpiku nejaký prístroj. Nevie niekto k čomu to tam je ?
Najhoršie je, že za takéto dopravné plánovanie a realizáciu niekto nenesie zodpovednosť... a médiá sú natoľko tupé, že jediné, čo dokážu, akurát reprodukovať vyjadrenia z magoriátu... prípadne ešte dať slovo expertovi na dopravnú pripepustnosť Jozefovi Drahovskému.
Moj odhad je rovnaky ,len neviem ci ma vyznam,aby chodila linka 96 s novou trasou uz od rana k Avionu a aj k letisku ,nakolko AVION sa asi otvara az po 8. hodine . Isto by sa tym usetrili dake tie vozy,keby chodila v rannej spickej len L196. A este to bude stat na kazdej zastavke ?
Kto ide vypravovat L96 a L196 ??? Ci 2ka ako doteraz ???
Chcel by som sa spýtať či niekto nevie viac o tej zmene na 96-ke. Konkrétne interval v sedle a cez víkend a či sa neplánuje zastavovanie na zástavke Nevädzová obojsmerne.
Myslim ze system cislovania kedy sa doplnkova/pripojna linka odvodi pridanim jednotky na zaciatok (91-191, 51-151, 7-17, 96-196...) je dobry. Alebo mas nieco konkretne co na nom povazujes zle?
To je pravda, ale v useku Novy most - Patronka chodi zaroven dost vytazena. Mozno by bolo najlepsie najprv to vyskusat na jednom poradi a na zaklade toho rozhodnut
Ad. ostatne linky:
51 - Je znacne vyuzivana seniormi (ktorym je aj nepriamo urcena), preto viac vyhovuje primestske vozidlo. Navyse nie je tak naplnena aby tam bolo treba mestsky voz.
55 - Dal som ju tam kvoli tomu ze mala prejazdy na 630.. prave som to vsak pozeral a uz tie prejazdy nie su, cize beriem spat
180 - OK, mas pravdu.. najlepsie by aj tak bolo dat tam Sprinter.
810zssk