Reply on: Mar.z.y #116697:
Odhliadnuc od toho, že premávkových K2 je 7, nie 8 a Buse majú len 2 z nich, rozmýšľam nad tým, či si nebol (možno prvýkrát v živote) pri písaní tohto príspevku pod vplyvom alkoholu alebo nejakého narkotika... To si fakt myslel vážne, čo si napísal??? Keby takto (ne)rozmýšľali aj naši predkovia, tak sa dodnes vozíme v drevených dvojnápravákoch, lebo však "prečo by museli vyraďovať tie úžasné dvojnápraváčiky?". Teda takýto ultrašotonázor som dávno nečítal, a to sám som šotouš...
Majo
Pokiaľ viem, laminátové sedadlá, gumová podlaha a naštetkované madlá boli len v niektorých brnianskych T3R.P, nie v T3R.E. Mal som na mysli takýto interiér: http://bmhd.goo.cz/foto.php?T3R-4:20050710 Páči sa mi na ňom napr. to umiestnenie svetiel, ale najmä to, že to má modernejší nádych ako naše T3P (tvarované madlá, zapuastenie dverných pohonov atď.).
"vybral si si presne to, čo je jednak zbytočnosť a jednak to nie je fyzikálna vlastnosť T3. Ručne sťahovaným zberačom, na rozdiel od elektrického, môžeš obiť ľad z troleja. Ale nie je problém namontovať na T3 bárs aj Stemmanna. Kotúčová brzda pre T3 existuje. Cestujúci sa na ňu sťažujú - trhavo dobrzďuje, je hlučná, má sirénový efekt. Automatické spriahadlá medzi vozmi v trvale spojenej súprave je vyhadzovanie peňazí z okna. Automatické spriahadlá mali T3 (T4) už pred 40 rokmi. Klimatizáciu pre vodiča nie je problém namontovať a je to jediný bod, v ktorom sa s tebou zhodnem, že by tam mala byť."
Nepopisoval som nedostatky T3 ako takých, ale konkrétne nedostatky bratislavských T3P.