Ad LPG - otazka. Napr. podla tohto http://www.sugre.info/study_sheet.phtml?study_id=1855 premaval vo Viedni bus na mix 30% LPG, 70% diesel. Doteraz som si myslel, ze LPG je palivo ktore sa charakteristikou horenia viac "podoba" benzinu, t.z. na rozumne zapalenie potrebuje iskru. Nikde som sa nedocital, ci motory Viedenskych busov (100% LPG) su vlastne klasicke diesle s vymenenym vstrekovanim, alebo je za tym nieco viac. Nevies o tom nieco blizsie?
Uvažuješ ako poslanec, ktorý si kedysi vynútil na a-86 interval 14 minút, lebo bol vyjazditeľný. Interval 24 minút má výhodu nezapamätateľnosti a prakticky žiadne zlepšenie oproti intervalu 30 minút. Rozpolením taktového intervalu nemusí vzniknúť taktový interval ?
Nie, NIE JE. Tedom je kompletne prevzatá výroba západobalkánskeho autobusu Mauri Kronos, pričom prevedením výroby z Makarónie do Třebíče prišlo k výraznému ZVÝŠENIU kvality.
Je presne dané, čo sa ti zo zákonnej poistky preplatí. VODIČ kamiónu s tým nemá nič. Chlapi, kua, získajte aspoň NEJAKÉ právne vedomie, než tu začnete rozoberať takéto p94oviny!
Lístok na nočný spoj dnes stojí 44 korún (1,46 €). "Použitie SMS lístka v noci bude veľmi výhodné, čakáme preto, že sa stane pri nočných spojoch hitom," myslí si Záhradník.
Minule som spravil v Prahe taký pokus - revízorovi, ktorý sa nedopatrením vyskytol v električke (inak leniví pražskí revízori kontrolujú len v metre a to ešte z 90% na prestupoch), som oznámil, že mu neukážem lístok, kým neskontroluje toho spiaceho bezdomovca, ktorého obišiel. Revízor reagoval vystúpením z vozidla na najbližšej zastávke. Bohužiaľ som si nestihol zapamätať jeho číslo. Podľa môjho názoru revízor, ktorý niektorého cestujúceho vynechá, stráca právo kontrolovať cestovné lístky ďalších cestujúcich.
SiTy